Wednesday, March 31, 2021

避市大法:見friends+行山



最近個市忽上忽落,美團可以一日暴跌7%,第二日升返4%。小米話造車,然後整架玩具車,跟住又畀美國制裁,又解除制裁,今日又話開子公司,專注造車。

我short put接咗唔少貨,亦short call咗兩隻要畀貨人。做咗short side,就唔想睇市,等到期日,要接就接,要畀人就畀人。唔理啦。

咁唔睇市,就見吓朋友仔。星星好好,知我畀上手租客鬧,教我點處理。我未諗到點做最好,再想想。

約咗讀碩士嘅朋友仔一齊行山。當日我最細,今日大家都退咗休,得我仲補習,但都冇返學校教lu. 佢哋好叻,Derek最勁,做lecturer,不過身體問題,退咗休;Mr Li 開模型舖+教二胡+補中文嘅;Ann退而不休,離開學校,由老師變身做學生,去ERB免費學插花、做包點。佢話學到好多嘢,搞到我都想去上吓堂,學吓嘢。Polly 老公開廠,生意都大嘅,佢自己又有幾層樓收租,聽佢講康怡花園、太古城嘅租客,都好準時交租,位位月租3萬幾。但她細心溫柔、善解人意😚,次次行山,都預先焗定好好味嘅腰果、核桃😋。昨天見我大肚,怕扭傷腰,還幫我孭Muimui. (班男生真係冇鬼用🙄)。

疫情關係,加上補習係one man band,已經冇乜見人。感恩有這些好朋友,出嚟見吓面,傾吓偈。唔係真係會自閉。😄

P.S. Muimui去完兩日露營,今日攰到闔埋眼行山。好彩我哋只係hea行畔塘徑,仲行1個鐘就回程去飲茶。唔係佢可能虛脫。

4 comments:

  1. 承上回,看完師姐上回答覆所有博客問題,覺得仍有入廚恐懼症,其實妳真的可以踏出那一小步,將會感到廚房無窮的樂趣,先做個簡單:蝦仁炒蛋。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你太高估我的能力喇
      不過,我會努力在BB出世後大半年,煮到幾味食咗唔會肚痛嘅嘢嘅

      Delete