Thursday, July 22, 2021

妹妹幫我影大肚相

好耐冇擺嘢上Facebook, IG少用。唔想畀相熟朋友、親戚指指點點。
最後決定擺喺blog.唔晒相啦。

昨天是幸運日。

妹妹又幫我拎咗架免費BB車。架車好靚好新,原物主超有禮貌,仲話已經洗乾淨晒。
而家大埔、葵涌,都有BB車用喇。😁

晚飯後,妹妹話:"7個幾月喇喎,要影大肚相喇。"
我:"我唔識擺姿勢喎。"

佢上網搵相,再教我擺poses. 22:00開始影,23:30才影完。
我走咗,佢仲執相執到凌晨1點。

有咁sweet嘅妹妹,我真係好幸福。
媽咪都嚟陪我玩。不過,我哋好少咁親密,妹妹叫我哋做嘅姿勢,例如互相錫面珠,搞到我哋笑晒。妹妹仲叫我哋,深情咁望對方,OMG! 笑死貓喇。




一哥都好配合。佢本來唔肯影㗎,我話: "我幫你慳返$1000喇,唔駛出去影喎,仲有妹妹幫我哋做攝影師,你唔係唔願意啩?"
佢即刻連聲話好好好。😂







呢2張,好難忍笑。
難得一哥跪喺面前,我只係不斷諗起,佢蝕大錢嘅Tesla long put. 
仲幻想到佢跪喺度,話自己輸晒d 錢,求我原諒。😂😂😂
笑到眼水都標埋,妹妹喝令我冷靜d. 
佢話企到好攰,要快d影好。😜




柏霖、珮琳,見我哋影得咁開心,又過埋嚟一齊影。


妹妹話我高低眉,藐咀藐舌就最好,塊面對稱d. 😝


佢問我: "陀B辛唔辛苦呀?
你有咩同濼言講呀?"
我整咗個咁嘅表情回應。😒


呢張傻更更,妹妹叫我學人擺嘅姿勢,個肚好大,好難想像係我身體嘅一部份。



晚飯超好味。一哥買餸,親自下廚。有湯飲,有超新鮮嘅海鮮餐,仲有又香又甜嘅金枕頭,做飯後甜品。😋😋😋

22 comments:

  1. Blog友之福。。這輯相應叫:傻貓的愛,希望往後的事情,一切順利,健康愉快,一哥側面有幾分似黃德賓。:)

    ReplyDelete
  2. 記錄最美一刻,幾年後,回頭看,特別有意思

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀😃
      妹妹影得好靚🥰
      對我,係好特別嘅一輯照片
      所以upload上blog,做個記錄😊

      Delete
  3. 十分sweet 呀!記錄bb 在肚中的日子,確實非常值得紀念呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀^^
      佢最近開始喺肚裡面彈吓彈吓喇
      唔知幾時出世呢?
      好期待喔!

      Delete
  4. 貓姐好幸福呀!
    準備好未呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 物資差不多吧?差未執好走佬袋
      而家31周,聽講37周後才會出世
      心理上就知濼言就嚟出世
      但又好驚好驚佢唔知會唔會早產/逾期居留
      又唔知開刀/順產/食全餐
      好怕痛完一輪,最後都係開刀
      好驚生BB會好痛好痛
      又驚入到醫院唔知係點
      生完家人又冇得探,我留院幾日,唔知自己搞唔搞得掂
      到時臨時取消課堂,唔知通唔通知得切學生
      又擔心佢哋會流失

      Delete
    2. 所以妳應該江湖救急,準備一下揾情商好友代課老師,萬無一失!

      Delete
  5. A joyful family gathering, sweet & full of love.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 係咯
      個個以為就嚟生
      其實得30周😂

      Delete
  7. 嘩嘩嘩,好幸福,閃死我啦哈哈哈~

    再次恭喜一哥同貓姐 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你快d放低古箏😏
      拖住另一半😎
      出嚟飯聚啦🤗

      Delete
  8. 好幸福呀!
    快樂既時刻值得擺上blog 記錄低
    祝貓姐一切順利,家庭幸福美滿!

    ReplyDelete
  9. 屋企人咁錫你, 好幸福呀, 祝一切順利!

    ReplyDelete