Wednesday, July 28, 2021

考慮封筆

心情糟糕。糟透了。


這幾天本來好多嘢想寫。

1.“有錢人想的和你不一樣”讀後感+送書

2.港股大跌市,逆市賺14萬的操作記錄分享

3.營商之道:選舖技巧

4.還有其他BB嘢

a) 近日幾間了解咗保險公司的嬰幼兒保險,做了詳細的比較、分析

b) 如何以極低廉價錢,甚至免費獲得大量嬰兒用品


我講咗好多次,寫blog唔係我嘅主要收入來源。我寫到而家,$0.0001都冇收過。1張支票都冇收過。我寫,因為我平日全英文補習,寫blog係練吓倉頡,用吓廣東話。

仲有,呢度係我嘅樹洞。現實生活,我對住陌生人,係完全唔會講嘢。我最好嘅朋友,係我個妹。會見面嘅朋友,得幾個。冇錯,我係自閉嘅。

另外,我想認真學習投資,檢視自己嘅投資操作,改善投資回報。呢樣,我已經有進步。就算唔再公開分享,我相信自己方向正確,絕對唔會走回頭路。

點解乜都唔想寫?寫咗都唔擺上嚟?

因為上一篇 日記,有幾個人投訴:色情。



喂,大肚相你都覺得色情,仲要投訴,你個腦咩構造呀?

我擺相上我嘅日記,唔放Facebook和IG,因為唔想畀識我嘅學生、親戚、朋友、山友,指指點點,更加唔想佢哋添煩添亂,畀一堆無謂意見。甚至乜都唔知,話我哋奉子成婚。我唔想逐個解釋,我同一哥睇咗足足成年嘅中醫,又針灸,又食藥,又用艾炙,又戒口,幾難得先由子宮寒,調理到有小濼言。

你而家投訴我發放色情物品???

好丫,我唔寫喇。你哋滿意啦!

自己反省吓,你個污糟腦,點解見到大肚婆,都諗住上床啦!🤬🤬🤬🤬🤬🤬


我諗皮老闆當日closed blog, YouTube時,心情大概差唔多。

我又冇收你錢,純無私分享。你唔鍾意睇,咪唔好睇咯。你嚟嘈我?你有病就睇醫生啦!

39 comments:

  1. 唔好嬲,總會有 d 匪夷所思 ge 人發神經,因為依家係網上面攻擊其他人 ge 成本,實在太低喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你推介“有錢人想的和你不一樣”這本書
      的確打破咗我好多舊有概念、對金錢嘅睇法
      寫blog識到你哋呢班勁人,已經係bonus
      多謝你🤗

      Delete
    2. 若是政治理念之爭尚可理解。把美看成色情,實在無語。

      Delete
  2. 唔好理d可憐蟲,想睇師姐分享14萬,係咪long put呀?

    ReplyDelete
  3. take good care of yourself, those haters only want to put their negative enery on others. i love your blog, its always full of love and positive energy.

    ReplyDelete
  4. 投訴果啲個腦唔知裝乜的,咁奧運游水項目係咪要禁播?

    唔好因為啲無聊人影響自己心情,而家專心等BB 出世啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝提醒

      自我反省:
      最近真係情緒波動大咗
      早幾日講起BB就嚟出世,我驚唔夠母乳,BB冇嘢食; 又驚生BB好痛,又驚唔夠力生,又驚佢唔知健唔健康
      又喊到豬頭咁

      Delete
  5. D人係莫名其妙架啦, 米理佢地

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想唔理......
      教咗10幾年書,一直循規蹈矩,無端端被投訴發佈色情內容
      好大打擊......
      冷靜吓先

      Delete
  6. 道德L,為恐天下不亂,仲有好多人想睇你生活點滴呀

    ReplyDelete
  7. D人真係發神經, MISS LEE 你其實不用理會.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能有些照片,超過了某些保守人士的底線?

      我有逐張照片睇,邊度有色情成份
      但其實好多姿勢,都係參考網上嘅照片
      都冇挑逗成份
      好無奈

      Delete
  8. 怪人度度有, 網絡界特別多
    唔好諗咁多啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝提醒
      最近的確比較敏感
      會學習重新為生活排序、理性思考

      Delete
  9. Drop message at your gmail account , pls check

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not a resident there
      Not wanna lie, so just let it be
      Thanks a lot my dear for your kindness

      Delete
  10. 大肚拍照留念也要投訴~呢啲人實在可悲又可笑!

    ReplyDelete
  11. 咁都叫色情呀!!唔q係呀😡😡😡
    唔好咁嬲🙏🙏唔好理無謂人啦
    寫blog文分享宗旨係岩就留低望,唔岩就走。
    下下搞串party 為咩姐

    ReplyDelete
  12. 師姐逆市賺14萬勁抽!
    呢個世界無謂人多,香港特別多。
    希望師姐唔好太介懷,身體要緊!
    同埋私人照建議唔好露樣,保障自己同屋企人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問準佢哋同意,我先upload 上嚟嘅
      之前都有遮樣
      今次有紀念價值,先冇遮樣😣

      Delete
  13. 真係咩人諗咩野, 嗰啲人本身咸濕, 見到咩都諗咸濕野。

    令我聯想起黃子華其中一段笑話, 佢話有句statement 係"西瓜很去濕", 咸濕既人會好堅定咁話句statment係"肥西很咸濕"。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂
      斗滿你好勁,睇到你講嘅笑話,笑咗
      你上次話會寫下集,我等緊喔
      間公司咁厚顏無恥,究竟你仲有冇幫佢?

      Delete
  14. 一樣米食百樣人,社會總有高智慧低智商概人,保重師姐,勿動壞胎氣,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你啱
      我我唔可以影響BB
      試著提升EQ中

      Delete
  15. Don't be upset for such kind people, be good to yourself, keep on writing to share your wisdom. Add oil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yet I'm not a wise person
      Just trying to learn from my own mistakes
      Sharing here so that others won't have to waste their time and money like I have done

      Delete
    2. Your humble and goodness are highly appreciated.
      Looking forward to your sharings.

      Delete
  16. 香港已變成投訴都市,著住件黑色運動衣打羽毛球,都有人投訴,傻貓請不要動氣,開開心心的迎接新生命的出現!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 伍家朗真係好慘😢
      運動員最fit嘅年紀,可以參加奧運,實在難得
      下次唔知有冇機會,狀態又唔知可唔可以保持到
      唉,點解咩都有人投訴😔

      Delete
  17. 一樣米養百樣人,色情?真係虧佢地聯想到。腦子有水的人不用理。支持你,希望你以身體為重,有時間就寫篇文,同大家分享一下。謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 寫咗好多篇,都放在草稿了
      唔寫吓嘢,我會悶死
      但寫日記被舉報,仍然氣難平

      Delete
  18. 何詩蓓攞第二銀牌接受記者訪問片斷實錄,我出塲時候,會好好亨受1OO咪。。。好開心事,如果我一緊張就發揮唔好,儘量要平常心,越冷靜越好,我成日都覺得,8O%同心態有關,2O%先同訓練體能有關,所以心態都係重要,會影響表現。。。策畧都係直衝。。1O咪都係要低頭閉氣直衝!!∶)

    ReplyDelete