Monday, April 27, 2020

減租?唔減租?

租客要求減租

我嘅業主+舖頭業主,唔減。





我邊有空間減租?😢
我都要供樓。
冇學生,我都要交舖租。
我都好慘㗎。😭
☹️幾時先復課?
我唔捱得好耐㗎咋。😖

昨天聽妹妹講,近幾個月,不斷畀老細叫入房鬧。
係叫一堆人入房,逐個鬧:
「點解你仲企喺度?請你返嚟做乜?你自己辭職啦,唔係要等我炒你啩?」
鬧完一輪:「你即刻出去,垃圾唔好阻住晒。」

唉!
佢間美容院,已經好大型。
妹妹由中五畢業,一直喺公司,做咗就嚟20年。
由receptionist,做到美容師、培訓主管、樓層經理、顧問。
佢對公司好有歸屬感,好多therapists都係佢一手一腳訓練出嚟。
佢每個月跑嘅數,係樓層數、centre數,數以百萬計。

政府未強制關門前,佢哋已經冇乜客。
美容院唔開門,但佢日日照返工,不斷cold call 客人。大機構本來sell 專業皮膚分析、終身有效。而家冇得面對面sell, 又怕美容院高危播毒,肯buy services 成功率唔高。
佢唔想下屬貼錢打工,所以唔肯學其他centre嘅leaders, 迫下屬自己買療程。條數,當然差。

而家,14天+14天,佢公司已經炒咗好多人。
妹妹已經好多晚瞓得好差。
前晚,佢都忍唔住執晒嘢喇。

不過佢比我好,佢從來唔投資,連股票戶口都冇。每個月儲現金。呢個大跌市,冇蝕過。

大家都想咬緊牙關,捱過去。

不過,最近警民衝突又多返,社會又回復亂局。太古城一役,唱首歌都會畀人拉。
中共仍然要收緊控制權;政府仍然冇心搞好香港;警方仍然為出OT搏命屈人;港人仍然壓力愈大、反抗愈大。
這樣,香港仲係可以安心生活嘅地方嗎?
幾時先有𥌓光?
唉!
關關難過,真係可以關關過?呢一刻,我真係唔知。

14 comments:

  1. 前排我舊屋租客都問我可唔可以減租金,我諗左一陣,決定主動減 13%,為期 3 個月,之後再 review。依家香港人的確難捱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係良心業主
      而且你有主動收入
      我幾個月冇乜嘢做喇,真係食風
      租金剛好夠供樓
      減租,真係好吃力

      Delete
  2. 好天時還時有足夠現金, 以防萬一, 原來依句野係有意思

    過十一點, 做多一個鐘, OT到手, 收工, 多謝各位老世. Thank you.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都說現金只係借據,唔值錢,唔係資產
      現在又變返cash is King.

      Delete
  3. 而家係對租客有利的巿場,如果妳唔減租留住個好租客,到佢要終止合約,收租真空期同埋再找下一手的地產佣金重得不償失。
    同理,而家你租住嗰度,佢唔減俾妳,出面你會搵到再平好多的。
    主要睇吓兩張租約過咗死約期未。
    衷心希望妳可以渡過這困境。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我嘅租客, 仲係死約期, 不過我減咗佢少少租
      自己係生約期, 昨天業主拒絕減租後, 開始物色免佣租盤

      Delete
  4. //唱首歌都會畀人拉

    唔止唱歌, 仲有打邊爐, 飲野, 宵野都可能比人拉架! 其實, 不如問下自己, 點解係都要出嚟唱歌?
    又或者, 唱歌真係太重要了, 地球又真係太危險了, 大家移民去火星唱歌吧?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問題唔應該單睇點解出嚟唱歌
      而係點解唱歌嘅自由都冇

      留言請留名, 方便交流

      Delete
    2. 唔係冇唱歌嘅自由呀!係你阻住商埸做生意,剝奪他人shopping嘅自由呀!
      唔好為自己㗎攬炒、破壞行為,掛上偉大空洞嘅借口啦,面對内心真實嘅自己啦!
      本來就最安穩自由民主嘅香港,都俾班反對派玩殘啦,合晒美帝心水啦!

      Delete
  5. 我朋友到生約時間, 問業主減唔減, 己讀不回幾日, 佢嬲嬲地即刻搵同區樓.
    不到兩日己經搵到, 又大啲方便啲, 雖然開價貴啲, 但一主動問己經減開價1成, 話俾現時個業主聽, 佢都係少少地減左5%...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有得減, 都好丫
      住落真係唔想搬, 怕煩
      但而家外面租金真係回落咗好多

      Delete
  6. 社會上事都是好多一環扣一環~
    上家唔掂~下家點會掂呢

    ReplyDelete
  7. 貓, 講真, 你話唱歌都俾人拉, 咁那班人在那個時候唱歌的目的係咩? 心照不宣吧! 另外雞與雞蛋的問題: 是中央收緊控制權先, 還是別有用心的人破壞法治先? 是警方出來呃OT 先, 還是別有用心人叫衝出去俾人拉先? 叫人出黎唱歌的人, 佢地終於目的不是攬炒香港嗎? 宜家不是求仁得仁嗎? 攬炒唔到自己就高呼繼續攬炒, 到燒到自己就叫唔知點過, 好似講唔通喎?!
    貓, 另外注意妳的私隠啊!

    ReplyDelete