Tuesday, April 14, 2020

美股: 我有 IQ

係嘅係嘅......話唔買又買,女人實在太善變。

只係一覺醒來,楓林網、gimy.tv和momovod一齊消失,忍唔住搵吓有咩揀。

報章連結:
怕像楓林網被抄?gimy.tv無預警關閉 網友哀鴻遍野

然後見到中國影視平台愛奇藝被沽空機構渾水狙擊,指佢誇大用戶數量、收入及收購對價。根據Wolfpack Research寫嘅報告,估計愛奇藝將2019年收入發水咗27-44%,用戶量發水42-60%。

資料來源:
【沽空狙擊】愛奇藝遭Wolfpack、渾水聯手狙擊 稱誇大收入、用戶數

IQ係咩?

美股IQ, 即係愛奇藝。
愛奇藝日前向美國SEC遞交20-F文件顯示(披露截至2020年2月29日):
2019年,愛奇藝已經有過億會員。會員收入係愛奇藝主要收入來源。2019年愛奇藝全年會員服務營收為人民幣144億元。2019年第四季度末,愛奇藝訂閱會員收費達到人民幣1.07億元。

IQ有咩大股東

百度
持有愛奇藝799.3萬股A類普通股,及28.76億股B類普通股,擁有92.7%的投票權,佔愛奇藝總股本的比例為56.1%,為第一大股東;

小米
持有3.42億股A類普通股,佔總股本的比例約為6.67%,擁有1.1%的投票權;

高瓴資本
擁有3.27億股A類普通股,佔總股本的比例約為6.34%,擁有1.1%的投票權。

資料來源:
高瓴资本560亿美股持仓曝光,捕获这只大牛股!清仓特斯拉蔚来苹果

面對狙擊,IQ嘅回應
愛奇藝創始人、CEO龔宇在個人朋友圈就回應:「邪不壓正,看最後誰贏!感謝大家的信任和鼎力支持!老老實實做人,踏踏實實做事!」

搜狗 CEO王小川:「與龔宇兄相識得有14年,在搜狐共事多年。他的為人、敬業、勤奮都是一等一的好,有機構報道說愛奇藝造假,我就三個字:不可能。」

雖然可能渾水係沽得有道理,不過現價咁低,就少少哋買吓啦,睇吓有冇機會反彈。



講開高瓴資本 ,佢重倉嘅Zoom,最近被爆出好多安全問題。翻查資料,好似洩漏資料畀Facebook咁,已經解決咗。只係刪除咗Zoom後,hackers仲可以擅自打開用戶嘅webcam,始終未搞掂。台灣、美國好多學校已禁止使用Zoom. 不過問返香港嘅同工,大家仍然用緊Zoom,只有少數人用Google Meeting. 改用MSFT旗下teams嘅,更加係0.



傻貓現時都係用Zoom視像上課,亦交咗月費。如果要轉其他software,就要重新學習。家長方面,暫時冇人有意見。


後記
始終唔慣夜晚睇市,今日特意夜瞓少少,沽走隻IQ, 賺咗1成。算唔錯。

No comments:

Post a Comment