Monday, April 20, 2020

傻貓買樓記:前篇

買樓
數數手指:傻貓曾經擁有:
一手居屋:愉翠苑、
二手居屋:福安花園、
二手丁屋:沙頭角的毓賢居、
二手私樓:太子嗰2層舊樓

次次都打算自住,結果都係放咗。

至於在上水,那間拆晒舊屋,重新搭建, 2 層高的獨立寮屋。
錢花得最多,心力付出得最多,但如今已成狐狸精Carol和 Tony的愛巢。
只怪自己笨,明知寮屋,都真金白銀去裝修重建。還要自己咁辛苦去做家居設計,每件傢俱都親自設計、訂製。
如今,1毫子都攞唔返。
因為,地係Tony家族的。

愉翠苑
當時教書,可做9成按揭。3房大單位,山景。168萬。27樓都好嘈,車聲好大。住咗年幾,退回房署,攞返晒錢。

福安花園
馬鞍山,3房,全海景(厠所除外)。八號風球都可以唔帶遮,落街睇戲飲茶。5分鐘行到馬鞍山站。2003年沙士,買入價 $118萬,分15年,月供$5500。後來爸爸走了,大家都唔想觸景傷情,$400萬放咗。

毓賢居
一筆過全現金購入。本來唔夠錢,冒險all in 買新地、恒指牛證。好幸運,畀大訂前兩天,剛好夠錢。
間屋好靚,我只夠錢買中間那層,3樓先有海景。我有山景,仲可以到屋後面,去紅花嶺行山。

當時在粉嶺教書,以為沙頭角去粉嶺都係半個鐘。結果?到工廠區已經塞死晒。返工放工都成個鐘,小巴仲經常冇位。最後,出租畀人,自己租住花都廣場,行5分鐘就返到學校。

可惜,個客搞到間屋變夾租,屋中間有黃色膠紙間開。梳化爛晒,仲要一入屋就踩屎。(屋內有貓籠、倉鼠籠)。
厠所用唔到。搵人通渠,竟然喉內有衫架、風筒、大量雜物。客厠爛咗。
衣櫃有大量穿過的內衣褲,仲要有蟲。

最離譜係:佢交咗4個月租,就失咗蹤。電話唔聽。後來搵到佢,佢已經換咗電話號碼,仲話我:
「我唔交租,你應該知我搬咗啦。你咪租畀第2個咯。我d嘢,你丟晒佢得㗎喇。」

租約打咗釐印都冇乜用。搞小額錢債又煩。沙頭角又堅難放租。唉!算了。當時樓價已升唔少,我層樓放售半年,都冇人問津。最後平手離場。

太子舊樓
翻新舊樓出租。租金剛好夠供樓,仲有少少現金流。

本來想自住,所以都擺好多心機去裝修。不過間屋太細,擺唔落鋼琴,儲緊錢買人生的第6層樓,手上的第3層樓。

No comments:

Post a Comment