Sunday, April 26, 2020

被偷拍:說話的藝術



先旨聲明:唔係AV. 🤣

📸「咔嚓咔嚓」
今早,一個滿頭白髮嘅太太,突然衝埋嚟影我相。
傻貓反應一向遲鈍,呆呆望返佢。

老太太繪聲繪色:「呢個女人,喺商場放狗呀!仲畀佢周圍痾屎痾尿呀。」
哦~

半分鐘前,Muimui剛在屋苑附近,去完厠所。
我哋哄咗佢入狗袋,預備去食早餐。
老太太睇到嘅,應該係我幫Muimui抹手腳、pat pat.

明白對方誤會咗,傻貓嘗試解釋:
「我隻狗冇周圍痾呀。」
老太太聲如洪鐘:「大家認住佢呀。佢帶狗入嚟商場放狗呀。周圍都係屎屎尿尿呀。報警呀。搵職員嚟呀。」

傻貓冇喺商場放狗,更加冇畀Muimui周圍痾。無端端被拍照/拍片,好委屈。
好,你影我,我影返你。

咦?😂
「太太,你點解影我相呀?冇問過人,隨便影人相。好冇禮貌喔。」
「太太,我戴咗口罩喎,你影得清唔清楚㗎?」
「你唔戴口罩,走去影人相,好蝕底㗎。我影咗你相喇。唔該晒。」

老太太本來在謾罵:「自私精、白痴婆~我擺上網,公審你。」
聽到呢句,停低,靜咗,即時攞條抹汗巾,遮住口鼻。😅望落有少少似海盜。

「我隻狗真係冇周圍痾㗎,你諗住點樣講就點樣講啦。走先喇,拜拜。」

食早餐時,情緒還是未能完全平靜。Muimui畀人屈周圍痾,我哋又無端端被影相。點解男朋友唔講嘢?
佢默默食完,微笑望住我。

傻貓問:「我係咪處理得唔好?點樣可以做得好d?」
佢笑笑口:「我畀人屈,情緒都會激動,都會唔開心。」
嗯~ 我承認自己激動咗。

「不過Muimui行入咗商場幾步,先入袋。商場唔准狗入,我哋係有唔啱。」
係嘅,我哋都有唔啱,仲係我哋唔啱在先。否則,就冇之後嘅事。

佢停一停,再講:「佢睇到狗狗入袋,聯想到狗狗周圍痾,係誤會咗。不過佢擅自影相,都唔啱。」
佢再淺笑:「兩件唔啱嘅事,演變落去,唔會變返啱。」

傻貓追問:「咁畀人影相喎,唔知佢會點樣處理喎,又唔知會post喺邊喎。唔理佢咩?」
佢答:「我自己習慣,講嘢之前,諗一諗先。
講d咩,先可以做到個效果?
你同佢講完,點樣?」
嗯~ 冇效果。照片仍在她手機。

「如果講完,對件事冇幫助,甚至更糟,係咪唔講仲好?
如果要講,點樣講,人哋先會聽得舒服d?」

嗯。明白了。
即係講嘢前,諗清諗楚:講d乜?係咪要即時講?點樣講?講咗有咩後果?

佢繼續:「如果喺街見到個傻佬,佢追住你鬧,你會唔會鬧返佢?」
嗯~講到尾,說話對象都好重要。

謝謝偷拍者,傻貓今日上咗一課<說話的藝術>,仲欣賞到男朋友沉穩內省嘅優點。

2 comments: