Tuesday, April 28, 2020

繼續靜靜量地學日文

去日本旅行,日聽夜聽日文。除咗基本打招呼,其他乜都唔識。😅
返港後,開始停課+停工。😑 原本永遠密密麻麻嘅時間表,而家經常空白到令人懷疑人生。😣
工作,不再佔人生大部份時間。以為武肺好似沙士咁,快嚟快去。3個月喇,仲停緊課。
世界,好似停頓咗。😥

😀幸好有得用Duolingo ,免費學吓日文,每日玩吓遊戲、記吓生字、重組吓句子,又過一關。😉與其浪費時間擔心呢樣嗰樣,不如專心學日文。最少,玩緊嗰時,唔會亂諗嘢。答啱問題,隻傻雀會好浮誇咁讚我。High 爆😎! 升到級,超有滿足感。😁

2月中開始,學咗2個月。由50音、打招呼🤗,學到點菜🍗🍜🍙、數數字💰、睇時間表📆,識得少少生字:傢俱、家庭、嗜好、食物,仲學緊prepositions, 描述位置。






每次開新局,都可以睇吓筆記,增加命中率。




出咗街,冇玩。個app會 email我,哄我去玩5分鐘。搭程車,又過幾關。


仲有個龍虎榜,見到自己名次跌咗,好勝心就會迫我爬返上去。


唔知升到7級,完晒遊戲時,復課未?
如果未,就學埋德文 / 西班牙文啦。反正免費嘅。足不出戶,拎住手機,就有嘢學。幾好丫。

連結:
免費網上學外語Duolingo

2 comments:

  1. 好鍾意貓應對問題的正向心態,不抱怨。讚讚讚。💪

    ReplyDelete