Monday, April 20, 2020

茶記小妹:你啱你啱



訓導拎住碟黑椒牛扒飯:「貓,12A張枱係咪你落單?」
錯就要認,打就企定。
貓悄悄認吓12A嘅客人:「係喔。」

「妳又落錯單喇。牛同豬妳唔識分㗎咩?最慘客人話唔食牛,我想叫佢要咗碟牛扒都唔得。」
貓:「哦~」
牛扒?心念電轉,回到落單時。

老公:「我要黑椒牛扒飯丫。」
老婆:「我唔食牛㗎,食豬扒啦。」
老公:「我想食牛喎。妳另外叫嘢食啦。」
佢哋再點咗個厚切豬鞍。

訓導:「有時唔怪得廚房發脾氣鬧人㗎,佢哋咁畀心機,煮咗出嚟,冇人食,又嘥晒d食材。」
「落錯單,仲浪費客人嘅時間同影響心情。妳唔識,就搵人幫妳入單啦。」
貓:「對唔住,我以後會小心㗎喇。」

懷著疑問,貓翻查手寫單。果然,貓冇錯喎。不過,算啦。

點知誠哥捉住貓:「妳做咩唔鬧返佢啫?」
貓一頭霧水。
誠哥:「我聽住妳覆單㗎。個男人又熱奶茶,又凍奶茶,再改凍鴦。妳覆單都係講牛扒㗎。」

😅「顧客永遠是對的。」貓傻笑回答。

No comments:

Post a Comment