Wednesday, April 29, 2020

小補寶:好痕呀~


Chrissie甫坐下,未拎筆記出嚟,雙手已不停亂抓。
上一堂已經怪怪哋,傻貓忍唔住輕聲問:「損晒喇,仲抓?屋企有事?」 

Chrissie微微抬頭: 「我媽咪聽晚要入醫院~」
小女孩咬著唇,強忍眼淚。😢

貓😔:「大手術?」
Chrissie微微點頭, 眼淚盈眶:「切子宮~」 
貓:「妳一定好擔心喇。 」

Chrissie: 「媽咪好驚喔~佢成日偷偷哋喊~」 
貓 :「你哋有冇信仰?」
Chrissie搖頭。

貓:「當妳好擔心、好擔心,唔知點算時,試吓祈禱🙏啦。」
「有好多嘢,我哋都控制唔到🤷‍♀️,亦都唔知,點解會發生自己身上😟。所以,我哋會好驚😖,好擔心👉👈。咁係正常㗎,個個人都會咁😅。」
Chrissie安靜聆聽。

貓 🧐:「不過,妳知道子宮有咩用嗎? 」
Chrissie: 「生BB。 」

貓😊 :「Chrissie好叻喎👍👍,識咁多嘢嘅?」
「如果我哋正面d諗,媽咪已經有咁可愛嘅Chrissie, 同埋細佬,個子宮仲有冇用喔? 」
Chrissie略見遲疑🤔,頭微晃。

貓 🙂:「咁如果媽咪冇咗個子宮,但能夠成功阻止癌細胞擴散,以後可以繼續陪Chrissie同屋企人,妳覺得點呀? 」
Chrissie😣: 「我想以後都見到媽咪。 」

看著她耳畔頸後,一道道又深又長的抓痕,仲有咬到甩晒皮嘅嘴唇,我好心痛。
但願Chrissie媽咪手術成功,小女孩可以重現笑顏。

No comments:

Post a Comment