Sunday, April 12, 2020

茶記小妹:你聽我講埋先



「次次都係我做晒。偶然幫吓手唔緊要呀~都唔係吓吓搵我做㗎?!擺明搵我笨啫~」
「 係咯係咯!」
老婆由坐低就開始呻,面前碟意粉冇乜食過。老公食飽飽,用緊手機。

傻貓在老公身後入單,瞥見他Whatsapp, WeChat 兩邊走,超繁忙。
"Miss you😘" "Miss you  too"
「食緊飯」「call u later😘」

老婆繼續呻:「點解佢哋個個都蝦我?」
老公雙眼離不開手機:「係咯係咯!」
Whatsapp的某個她,傳來幾張自拍照:低胸、金魚咀、好enjoy咁食緊晚飯~

「你係咪聽緊㗎?」老婆忍唔住問。
老公機不離手:「聽緊喔~佢哋真係衰呀,咁都有嘅?」
「你都話係?佢哋呀~」老婆煞唔到掣咁訴苦。

太太,蝦得妳最徹底嘅,未必係同事和老細喔!

No comments:

Post a Comment