Thursday, September 3, 2020

收租貓: 舊樓的驗樓令、驗窗令 Part 2

上文 收租貓: 舊樓的驗樓令、驗窗令 Part I 講到,傻貓收到屋宇署嘅驗樓令、驗窗令。




驚魂甫定,貓靜下心來,想起全幢大廈,都有這個情況。遠親不及近鄰,就WhatsApp問吓以前做工程公司的退休鄰居,點樣處理。

佢話已經處理好晒。驗窗$1500,驗樓$3000.

嘩!😃 平好多呀!

可惜,驗窗嘅係佢好朋友,唔肯搭車嚟幫手。

驗樓,卓X公司之前報價$6000. 而家便宜一半。原來,鄰居認識呢間公司嘅老細----楊先生。難怪,傻貓之前打N多電話,問咁多間公司,都攞唔到呢個荀價。呢間公司,規模仲要唔細𠻹。

呢間公司,最好嘅地方係: 收費清晰。 佢講明勘察、寫報告,共$3000. 如果要修茸及事後檢驗,加$800. 




楊生非常有耐性,佢先叫傻貓唔駛擔心,教我跟份文件,打電話畀屋宇署,hold起,唔好pass去檢控組。

政府接聽嘅職員,好有禮貌。佢了解情況後,話屋宇署係跟之前嘅田土廳記錄,發信通知業主。估計係冇更新業主姓名,強制驗樓、驗窗令的信件,被傻貓退回了。所以絕對唔會檢控我。
既然我打算委託公司,安排驗樓、驗窗,咁就ok喇。

楊生唔止幫我,派工程師驗樓,仲係良心生意人。
佢話:“我哋公司,係可以幫你驗埋窗。
不過,我哋嘅資格,係overqualified. 
就算畀套餐價錢,都一定貴過齋驗窗嘅QP. 
因為佢哋只可以驗窗,冇資格驗樓,價錢會低好多。”

但我去邊搵人齋驗窗呢?佢聽傻貓把聲,以為係細路女。經不起苦苦央求,最後好心介紹個師傅畀我。

貓即時聯絡。但原來師傅唔係好識用WhatsApp. 最後,電話傾好,約好時間,驗完,$280, 搞掂。


P.S.

有做則師的網友,提醒:

整座大厦嘅大維修,而物業係長者名下,可以伸請資助。但物業1係傻貓全資持有,只好花$3280, 自費驗樓驗窗了。

https://brplatform.org.hk/tc/subsidy-and-assistance/integrated-building-rehabilitation-assistance-scheme/schemes-for-individual-owners/home-renovation-interest-free-loan

順帶一提,如果大厦要維修或更換電梯,可以申請:

https://brplatform.org.hk/tc/subsidy-and-assistance/limss


46 comments:

  1. 多謝分享, 看來坊間很多人也是貪方便, 幫襯了一班很主動但食水好深的中間人

    ReplyDelete
  2. 遠親不如近鄰,在呢個時代,仲可以搵到鄰居幫忙,真喺難得。我連隔離貴姓都唔知。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係見到面, say 句hi, bye咋
      好彩有交換電話
      又超好彩, 佢肯介紹人畀我

      Delete
  3. 可以介紹驗樓驗窗公司嗎?

    ReplyDelete
  4. 你好, 麻煩你方便分享楊生既驗樓公司嘛? thanks.
    Email: caron.wong@hotmail.com
    感激不盡

    ReplyDelete
  5. 感激, 唔該晒, 祝身體健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😊大家都要健健康康
      保障私隱,你可以delete email個留言

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. 我58年樓收到屋宇署30B(5)信話露台要檢驗但全棟大廈都冇露台

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有好多舊樓都係咁,因為全幢樓宇,都將露台,改建成物業的室內部份。
      請check email.

      Delete
  8. May I ask for share info of engineering consultant

    ReplyDelete
  9. Hello 傻貓你好呀.睇到你個BLOG講有關
    舊樓的驗樓令、驗窗令的經歷,我同樣面對相同狀況,

    唔知可唔可以 分享楊生既驗樓公司的聯絡方法? Many thanks!!!
    Email: queenie7689@gmail.com

    ReplyDelete
  10. 你好呀,今日我都收到驗樓不獲遵從果封紅色信,真係當當嚇一跳
    但係我之前係有收到驗窗通知,已經做左,但係又未見過驗樓封信
    可以分享一下驗樓公司楊生嘅聯絡資料嗎?
    email: thomas_waiyin@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. 你好呀!我啱啱都收到強制驗樓驗窗,可否分享驗樓驗窗資料,唔該!
    email: stevewongx@gmail.com

    ReplyDelete
  12. 剛剛也收到驗樓通知,可否分享楊生聯絡資料?
    Email: s20040040@hotmail.com
    Many thanks!

    ReplyDelete
  13. 你好, 可以麻煩你方便分享楊生既驗樓公司嗎? thanks!
    Email: fsk925925@gmail.com
    感激不盡

    ReplyDelete
  14. 你好,我最近也遇到相似問題, 可以分享楊生驗樓公司的資料嗎? thanks!
    Email: sum161616@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇問題呀
      你睇email啦
      如果搵到更低價、更專業嘅,可以講我知呀
      我另一層物業,都要驗樓喇
      等做完大維修,就要安排了

      Delete
  15. Hello 傻貓,可唔可以都 share 埋楊生的驗樓公司資料俾我呀?因為我也收到驗樓通知。先感謝!
    E-mail是kakarencheung@gmail.com

    ReplyDelete

  16. Hi 可否share 埋楊生的驗樓公司資料俾我呀?因為我也收到驗樓通知。thanks
    E-mail是ching_gloria@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. 謝謝你的分享。可否share 埋楊生的驗樓公司資料俾我呀?因為我也收到驗樓通知。thanks
    E-mail是joanna4a4@gmail.com

    ReplyDelete
  18. 我爸媽都煩緊驗樓嘅事,麻煩你都email楊生公司資料俾我好嗎?謝謝.
    Email:anthonyylng@protonmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已覆
      Hope your parents will find that useful.

      Delete
  19. 你好, 可以麻煩你方便分享楊生既驗樓公司嗎? thanks!
    Email: kcyungoly@gmail.com
    感激不盡

    ReplyDelete
  20. 你好!!我也有同樣情形驗露台,可否分享楊生資料給我...謝謝!!
    E-Mail: sekwah@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry..我打錯e-mail address.
      可否send到e-mail: shackwah@gmail.com
      麻煩閣下,感激不盡

      Delete
  21. 你好!!我又係有同樣情形要驗窗驗露台,麻煩可否分享楊生資料俾我...thanks!!
    E-Mail: kcbkcb1@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 抱歉現在才看見這留言。你大概已經驗完樓、驗完窗了?

      Delete
  22. Hello 我都係同樣情況要驗露台,麻煩可以分享楊生資料給我嗎?Thanks!
    E-Mail: peri.lhs@gmail.com

    ReplyDelete