Monday, September 28, 2020

擁抱與聆聽


 

晚飯後,傻貓呆坐一旁。

「貓貓?你唔練琴?你可以睇吓書、玩吓德文。廚房嘅嘢,我執得喇。唔好咁擔心啦~」
一哥今日放早,返嚟就開始搞衛生,冇停過。


「 唔係呀~我好似好嬲,好唔知點咁~
好似好多情緒喺入面,但係獨立去睇每件事,又唔應該咁~
好多畫面喺度不斷彈出嚟~我同自己溝通緊~」
一哥放下掃帚,瞄我一下:「咁好啦,你有嘢,可以慢慢同我講。」


幾分鐘後,傻貓整理好:「你知道竹內結子嗎?」
一哥搖頭。
「佢自殺了。」
一哥停下手上的工作,眼定定望住我。
「佢係日本嘅藝員。我冇乜睇日劇,唔識佢。
不過,今日好多媒體都講呢件事。
佢可能產後抑鬱,40歲就喺屋企衣帽間,上吊自殺。
佢老公凌晨2點幾,返屋企先發現。」

一哥走過來,攬住我,靜靜地聽。
「佢嘅情緒,唔會係突然咁起變化。
但係佢老公真係冇發現?
40歲先有BB, 佢應該好重視呢個小朋友。
但係,佢寧願丟低自己嘅初生BB, 選擇呢一步, 一定好痛苦。

最近裝修,你成日都講 "你覺得 ok 咪 ok 咯"~ 
但其實我唔係你,唔知你覺得乜嘢地方唔ok. 
我估你想點,估到好攰。
如果真係有小朋友,你又覺得佢做得唔好,又講 "你覺得 ok 咪 ok 咯",咁我會覺得好無助~

彈出嚟嘅畫面,係竹內結子喺衣帽間上吊嘅情境~
唔知點解,我睇真d, 會見到個樣,係我自己~
我好驚~好唔開心~又好嬲~好無助~
我唔知點解會咁~我又唔識佢~
而且,我哋連小朋友都未有喎~呢d係自尋煩惱~

仲有,最近睇中醫,每次食完藥,就不斷肚痛、肚瀉~
我體質一向虛寒,虛不受補~
我哋會唔會以後都冇小朋友?」

傻貓一口氣講完,抬頭凝望佢。
一哥攬實我:「裝修嘅嘢,其實都七七八八啦~
有時,我知道嗰刻講嘢,會表達得冇咁好~
不過之後,可以慢慢傾返~唔會收埋收埋,唔同你講~
小朋友嘅嘢,有冇都唔緊要喔~
我哋而家冇小朋友,都生活得好好,係咪?」
貓點點頭。

「你最近好多嘢諗咁~係咪好多嘢做?」一哥關切地問。
傻貓開始扁著嘴細數:「係呀~我覺得我好蠢呀~
明明唔駛返全職,每日都係做幾個鐘頭嘢,一星期仲要放兩日假~
但係好多好多嘢未做~多到唔知做邊樣先~」

一哥輕揉傻貓嘅頭髮:「不如試吓逐樣寫低?
睇吓邊樣緊要嘅、需要盡快處埋嘅,做咗先?
重要又唔急嘅,就過兩日,放假先做?
千祈唔好將所有嘢,堆埋一齊~
咁樣你會好辛苦」


「知道喇~」
望住手上清單,傻貓知道雖然有好多好多嘢未做。
不過,可以逐樣做,無力感、壓力,紓緩咗少少。
一哥讀書冇我咁多,但佢嘅情緒智商、逆境智商、待人接物,都比我好。
從佢身上,我學到好多書本上冇嘅嘢。

4 comments:

  1. 路過看到你的博文,感到你是十分善良和真誠,祝願你找到你的幸福和理想生活。

    ReplyDelete
  2. 昨天重溫了一遍竹內的藉着雨點說愛你, 雖然細節上有犯駁的地方不少, 但仍是個很感人的故事,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢套,我都睇過少少😃
      竹內當時一定好受歡迎

      Delete