Friday, September 18, 2020

發脾氣,值一萬? (從棄單事件,思考兩性相處之道)

買樓裝修對唔少人嚟講都係人生大事

一諗到間屋係自己嘅裝修完,靚唔靚都要對足三五七年,大家就不期然會好肉緊。

呢單case,傻貓睇到眼都。不過,就令我反思兩性關係嘅相處之道。

 

話說樓主訂咗5道門。



佢一開口,就話人哋係黑店:店家未收錢,就乜都得。收咗錢,態度就開始差。

佢仲埋怨:    店家唔覆佢訊息、遲交貨但冇講交貨日期。

(男仔追你,當然你話乜就乜。

追到了,時間長咗,熱情減退。

佢都有自己嘅工作、朋友、嗜好,你唔可能係佢生命嘅全部。

你仲埋怨: "你點解要瞓覺、點解要做嘢、點解要見朋友、點解要打機。你幾時同我去街?"

表達意願,可以。不過,要睇時機、環境。自己的表達方式、語氣、表情、身體語言,都好重要。)

為咗證明佢冇作大,仲擷取咗WhatsApp對話貼圖。


買門,通常度尺嘅師傅,要負責埋安裝。
度錯尺寸,度門就裝唔到。


店家一早講咗,樓主唔好預計店家負責安裝。
不過樓主就因為咁,嬲嬲豬。


樓主覺得好受氣、好嬲。

咁正常嘅。做客嘅,當然希望得到最好嘅產品、服務。$18000 買5道門,唔係細數目。

但老實講,就算店家態度差,要等客人追問,先肯講交貨日期。咁又點呢?  

 $1萬蚊訂金,已經畀咗。人哋話遲3日送貨。如果係我,我會安靜地等。

(男朋友超冷淡,要等你催婚,佢先肯勉強應承。你已經同佢一齊好多年,青春已經冇乜剩。人哋畀個具體註冊日期你,你唔通唔等?)


單睇對話,真心唔覺店家串咀。

反而樓主一時意氣撻訂,又要再等,唔見得係最好選擇。

其他網友嘅留言,亦非常一面倒,建議樓主等多2日,即係店家承諾的送貨日期,收貨。

樓主卻堅持己見,認為已經因為呢5隻門,拖慢成個裝修進度,決定棄單。

(蝕$5萬訂金事小,但搵過另一間,重頭經歷挑選店舖及產品、度尺、製作、物流、安裝嘅過程,真係好咩?

同樣,一齊咗咁耐,搵過另一個男朋友,重新認識、了解,真係會好過繼續經營呢段關係?)


有心水清嘅網友,提出呢個觀點:

店家話要等一個月左右,才送貨。而家真係等咗一個月,咁點算遲?

樓主嘅答案幾有趣。


不過樓主就係唔等喎。佢認為對方要佢哋唸咒語 (要脅棄單),先肯畀個送貨日期。好冇誠意。又唔相信店家會如期送貨,決定棄單,委託另一間店舖。

(你三番四次,用分手迫婚。對方真係應承你,畀埋婚期你。你又嫌人哋要你迫先肯結婚。又唔信人哋真係會出現喺教堂,決定悔婚,搵另一個男仔去date. )

同時,有網友指出樓主太串,搞到冇彎轉。

傻貓係現實主義者,所以堅睇唔明樓主嘅邏輯。首先,佢自認唔止一次話要棄單,甚至認為呢句咒語好有效,可以成功得到店家嘅回應。

(有d人,send完訊息,鍾意望實部機,等心上人回應。見到得單剔,死等。雙剔,已讀不回,好傷心。於是,不惜一切咁講講講,期望對方回應。不過,成功等到對方應機,係咪代表你哋關係好咗?

你想對方應機,還是想得到對方嘅關心?)


估唔到呢個post, 成功引到店家,特意申請入谷,正面回應: 



睇到店家嘅回應,冇人再話店家係黑店。 

原來樓主自己落單後,發覺畀錯尺寸,改過單。後來又加大門門線。

到公審店家當日,樓主都仲想改尺寸。

(感情穩定之後,發覺對方唔夠高、富、帥,又冇乜上進心,淨係識礙模型、打機,又諗住一齊之後,可以慢慢用愛去改變對方。

到周街唱衰對方當日,仲想改變對方。


🤣題外話:

我阿媽真係問我:

"點解由得一哥染金毛、食煙、賭錢?

應該要佢改呀~ 佢錫你,真係鍾意你,就會為你改變。"

貓回應:

"媽咪,我愛妳,好愛好愛妳呀~

但我唔鍾意你染黑d頭髮,唔夠自然喔~

你睇粵劇又好嘈,不如陪我學德文啦~"

佢一句車埋嚟:

"我鍾意呀~"

貓答: "係咯~妳鍾意咪得咯,一哥鍾意咪又得咯~得咗")








傻貓睇到店家嘅回應,都明白樓主點解咁嬲。店家實在太坦白了。
對待客人,最重要係完成交易,貨銀兩訖。
面對躁底客人,安撫情緒,澄清事實,一樣重要。
不過,真係只講事實就夠了。
佢係客人,唔係你個仔。你教佢做人道理,佢唔會多謝你喔。
因為,你做多咗。
(面對躁底嘅另一半,你講道理?冇用! 
畀佢冷靜吓,先反映佢嘅情緒,畀佢知道,你明白佢嘅感受。
然後,就事實,重點講建議,或者決定。
解決到件事,就可以喇。)



幸運的是: 樓主嘅老公,好支持太太。一直以來,係老公直接聯絡店家。後來,太太發脾氣,踩上舖頭嘈。傾唔掂數,太太就公審店家。

樓主老公,同樓主一樣,認為店家答 "應該可以"如期送貨,唔夠肯定。所以支持樓主棄單。

(你問幾時結婚,會唔會愛你一世?

唔好玩啦!都話愛咯。

會唔會鍾意第二個?唔會呀。

你唔鍾意呢個答案?覺得唔夠肯定?

咁分手啦。)





過份坦白,結果係: 觀感唔好。其他網友,唔支持樓主。但都覺得店家態度唔好。







最後,店家雖然多次回應樓主的問題,樓主仍然堅持棄單、找另一間公司。

最後,佢成功以一萬蚊嘅代價,棄單。

既然已經決定委託另一間公司,就當一切重新開始啦。

呢單case, 雙輸。

(你要我改,我應承咗你改呀。

你打畀我,我有應機呀。

你係都要走。咁你走啦。你嘅青春時間感情,付出嘅種種,一筆鈎銷。

走咗,就唔好怨,唔好難過。

向前走,唔好望返轉頭。)

4 comments:

  1. 可能亦涉及信心問題, 正如去茶記追單, 追得太多次, 語氣太激動, 碟野嚟都唔敢食.

    至於上述案件, 放棄訂金肯定是失智決定, 一萬蚊可能唔多, 但要加多等一個月換啖氣, 值得嗎? 不過亦同商裝修建材行業, 服務態度惡劣的商家很多, 要求售後服務, 尤如殺佢地全家, 雖說已是習以為常, 但卻與時代腳節, 正如劉華都有講.

    男女關係, 則宜平等共處, 互相視對方為王子/公主尤佳, 任何一方只懂索取, 不願回報, 關係很難持久, 除非長期付出的一方是被虐待狂.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個case, 似乎係情緒主導咗行為
      屬反面教材

      男女關係,早幾日同blog友傾偈
      我鍾意呢種相處:
      你在我眼前,你就是我的全世界。
      你不在身邊,你就甚麼都不是。

      因為,每個人都是由身邊的人,反映出來的。

      不過,每個人的性格、成長經歷不同,有些把被愛放得很大,有些把自己縮得很小,也有些喜歡不斷付出,卻未必了解你想畀嘅,係咪對方想要嘅。
      諗起之前寫嘅呢篇:
      茶記小妹:佢想點?
      https://licat.blogspot.com/2020/03/blog-post_20.html

      Delete
    2. 如果付出的前提是期望相等的回報, 那接受的那方收的就不是禮物, 而是一張欠單了, 是十分不理想, 還不如互不拖欠. 但夫妻之間如果互不拖欠, 那又與其他人有什麼分別呢?

      由於大家都不是對方腦內的蟲, 所以大家都收不到真正想要的, 但因為愛對方, 還是會欣然接受, 然後再回報一些對方不想要的. 結果, 雖然雙方都在堆積債務, 但也慢慢把債務變成羈絆.

      Delete
    3. 你講得好好!

      所以"同意自己不同意", 只能將眼前的分歧推遲
      長遠還是要表達自己的喜惡
      當然,表達的時機、方式、態度, 又是另一課題了

      Delete