Thursday, September 17, 2020

傻貓買樓記:申請煤氣錶?

 裝修進度不似預期。

一哥由之前乜都唔理,到而家乜都想理。但佢工時長,想理又理唔到,好躁底。

佢昨晚望住廚房,勁發呆。

然後問貓好多問題,貓唔識答,只好叫佢直接問電工陳生、裝修嘢就搵江師傅。

佢不斷重複:“你叫我自己搵佢哋,我咪自己搵咯!”

嗯,唔知咩事,勢色唔對,貓躲去玩德文、睇書。

成個鐘後,貓沖完涼,佢仲喺廳拎住手機碌嚟碌去。一問先知,佢仲未搵到陳生的聯絡。

(係貓唔好,習慣用英文輸入聯絡人。一哥唔識英文,雖然之前畀咗幾次聯絡佢,但佢根本睇唔明,難怪佢搵唔到。

諗落幾得意:

貓教英文,一哥唔識英文;

一哥做廚,貓連公仔麵都煮得唔好食。)

幾秒鐘,貓用佢嘅WhatsApp對話記錄,search到佢手機嘅電工資料。陳生都好好,秒回。

原來廚房冇留位,做電掣,插雪櫃、洗衣機。陳生答應明天嚟處理。

另外,一哥聯絡裝修判頭。煤氣錶、喉管,現時放在預計洗衣機位背後,必須改位。

(之前江師傅話,廚櫃點設計都可以,我冇預計呢個係問題。

廚房一直擺滿裝修用品,貓唔敢行入去,冇見過個煤氣錶。)



今早早餐時,一哥話,諗住貓都買過幾層樓,裝修過咁多次,冇諗過今次咁多甩漏。

貓都老實認衰。之前買樓自住,次次經驗唔同。一手居屋、二手居屋,唔會郁佢結構性嘅水喉、煤氣喉。

拆晒間村屋嚟重建,用石油氣,唔駛駁煤氣。

之後太子嗰2層,全爆,但用電磁爐。

咁我又點知道,而家用煤氣煮食爐,要安排咁多嘢?

1. 預約師傅,嚟睇位、報價

2. 啱價,去煤氣門市,畀現金

3. 煤氣公司嘅師傅,嚟改煤氣喉、煤氣錶位

4. 等安裝好爐具,再約師傅,嚟接駁煤氣喉、爐具


剛約咗明天早上,煤氣公司嚟睇位,希望趕得切,星期一安裝廚櫃前,完成安裝煤氣錶工程。

----------------------------------------------------------

後記:

煤氣公司職員,嚟睇位後,初步報價$13000。我話好貴,剛買完樓,冇晒錢。佢話計便宜些。

一哥唔肯等。當日下午,已買雙頭電磁電陶爐回家。我們用批發價,由相熟公司購入,$1500左右,香港製造。

第二日,我打上煤氣公司問價: $7840, 換全屋煤氣喉、搭棚。

如果唔要煤氣,$1180, 專人上門拆喉、拆煤氣錶。

我搵江師傅,派人拆咗煤氣錶,關上煤氣喉開關,免費。

兩日後,煤氣公司,派人嚟收返個煤氣錶,塞好煤氣喉嘅排氣位,免費。

-----------------------------------------------------------

對貓來說,每次買樓,都係獨特嘅經驗。

由揀樓到裝修,有d嘢可能差唔多,但身邊人唔同,要彼此得到共識,都唔容易。

要完成一個大project, 能夠加深彼此了解,而又唔影響雙方感情,係一門藝術。

2 comments:

  1. 全爆大裝修, 師傅都理應要預定水電煤位置, 因喉管盡量都應牆身或地板內, 事後補救便只能做明喉, 不雅觀亦佔空間, 但好處是方便日後維修.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前都係江師傅安排,我冇意見。
      佢點樣預位,開幾多個電掣,我都冇所謂。
      不過,之前佢電線、喉管,都係入牆。
      我冇諗過今次咁複雜。

      Delete