Saturday, March 6, 2021

初學沽空股票做對沖

最近一哥又落禁足令,唔准穿林、唔准自己孭Muimui返嚟。
咁冇Muimui, 我自己一個就唔會行山。冇癮。

呢種冇癮feel, 成手新經濟股嘅朋友,可能都會明白。
SP 500冇乜跌,昨晚仲倒升1.95%, 不過自己就滿江紅。
有契媽股,或者契媽ETF, 就更傷。尤其第一大倉ARKK, 簡直好似畀人追擊,亂槍掃射咁。



傻貓手上有ARKK, ARKW, TSLA, SE, 個倉都好樣衰。

於是,我開始諗點對沖。
係,係遲咗。我應該喺Tesla $900.4歷史高位時,開long put / short call.
但當時邊個知道係高位? 有人咁醒話你知: 之後會跌到5字頭嗎? 你又知而家會止跌回升?
樓上仲有大把蟹貨喎。

做對沖,離唔開呢幾個做法:

1. 開long put
以有限,贏無限。
最多咪輸晒付出嘅權金,但可以保護到正股,仲有short put.
計落除笨有精。


不過,要留意時間係敵人。愈接近行駛日,時間值就損耗得愈快。
仲有,如果正股交投少,期權交投稀疏,買賣價差可以好闊。
所以,只可以波動市時用呢招。仲要肯認錯止蝕,賺亦要盡快平倉。

2. 開short call
如果夠貨,又好肯定隻股唔會升穿行駛價,可以開short call.
正股下跌時,short call 可以減少,甚至彌補股價短期下跌的虧損。
正股升返,只要未到行駛價,股票仲係喺自己手,權金又袋袋平安。
升破咗,高過自己買入正股的價錢,咪畀貨人咯。
升突嘅,自己會賺少咗。但係,唔會輸。

當然,你要naked short call, 到時股票升穿行駛價,你要在市場高位接貨,再以行駛價賣返畀人。
咁你有機會輸突。

3. 沽正股
呢樣簡單啦。
睇淡嘛,見住個倉日日跌,唔安樂嘛。
咁除咗熄機、睇戲,最好就係沽咗佢。
日後隻股上返去,你咪慢慢分注買入返咯。

不過,買賣通常除咗喺好價錢,買入好股票,仲要識訂止蝕位、止賺位。
而沽貨離場,都一樣。

賣出後,記得將隻股放返入觀察名單,恃機再入場。

因為,你嘅賣出價,好多時就係你之後嘅神聖價位。 
你永遠記得自己當時幾錢買入、賣出。然後,就會覺得現價好貴,買唔落手。
除非你肯忘記從前,重新為呢隻股票估值,否則,好股有機會一去冇回頭,賣咗買唔返。

4 comments:

  1. 多謝貓姐分享! Long 我就仲未開始參與,SC 都冇,因未夠貨,現在大跌市,我反而冇沽,仲入左少少呀!

    ReplyDelete
  2. 我手上係ARKK, ARKW, TSLA, SQ, 哈哈~~真係無人可以預測後市, TSLA 890我都買過, 一路買到800, 700幾, 600幾, 500 幾, 持貨成本依然好高, 不過我全部係正股, 亦都覺得未來繼續係科技天下, 只係自己的分注方式、策略需好好檢討,永遠要有敬畏市場的心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意
      市場變幻莫測
      股市又專收叻人
      分注入市、沽出,才可以控制風險

      Delete