Monday, March 22, 2021

醫院話要覆檢唐氏



醫院剛才打嚟: "抽血報告出咗,唐氏風險偏高"

約咗下星期三,返去做T21檢測。可能要抽胎水, 仲有其他嘢。我唔記得。


上網找了些資料,抽胎水,會增加流產機會0.8%

你可以接受診斷性測試如絨毛檢查或羊膜穿刺。診斷性測試能準確驗出胎兒是否有唐氏綜合症和其他染色體異常。程序涉及在超聲波引導下,將一支細針放入子宮腔內抽取胎盤絨毛組織或羊水作染色體檢測。抽取絨毛通常在妊娠十一至十四週內進行,羊膜穿刺通常在妊娠十六至二十週內進行。孕婦於進行絨毛取樣或羊膜穿刺後流產機率會稍微增加,相比在同一孕期而沒有進行診斷性測試的孕婦流產率為0.8%。

媽媽如果擔心會有小產風險可以做NIPS檢測, 10週10cc的血就可以了, 準確又安全
只是費用比較貴, 但可以早一點知道結果
羊穿要17-22週, 費用比較便宜, 有風險, 媽媽可以跟家人, 跟醫生再討論看看

 之前有網友留過言: 

"高齡產婦通常會擲界,所以我老婆好似兩次都直接去左私家做T21。師姐如果收到話擲界都唔需要太過擔心。"

雖然有心理準備,不過都係唔開心。


呢一刻,我好擔心,好唔開心。但我又冇嘢可以做。

只好靜靜等下星期三來臨。


既然唔知明日會點,咁就活在當下算了。

我不是一個虔誠的信徒,也很久沒有返教會。

不過,我嚟緊會好好睡前祈禱。無論神的最後決定是甚麼,我會謙卑接受。

另外,我已經決定: 如果真係唐氏,我會選擇流產,我相信一哥會同意。

11 comments:

  1. 第一時間慰問師姐,世事總有主宰,願主保祐!

    ReplyDelete
  2. pray for you and the baby! will be alright, hug hug!

    ReplyDelete
  3. 介紹你直接去私家做T21啦,尖沙咀婦健果個Shell Wong好出名架,快D BOOK啦, 不過去到就要等半日咁囉。好過你去公家搞一輪! 穿刺果d真係講起都驚! 快d打去bk啦~~~

    ReplyDelete
  4. 非常同意...我都鍾意用錢解決問題,仲可以驚少幾日...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最近1次失誤,我用咗56萬
      雖然而家反勝,但仲係要小心理財

      Delete