Sunday, March 28, 2021

大廚出貓:地獄廚神重出江湖

 一哥開門返嚟,發現坐在廚房的傻貓。

佢:「做咩事呀?又坐地下?因住凍呀~」

我抬頭。

佢:「做咩喊呀?咩事?講畀我知?」

我無奈回應:「我整得啲嘢好難食呀~上網睇啲人話好易整㗎~但係真係好難食,我一路食,一路想嘔~」

佢鬆一口氣。

「唔好食,就唔好要啦~你想食咩,我整得喇~唔好咁易整到自己唔開心啦」

我:「我唔會嘥咗啲嘢食㗎~但真係好難食~妹妹話,我要學煮嘢食喇~自己唔食,BB都要食。BB會唔會知道,出世後會冇啖好食,所以唔嚟㗎?」

講到呢度,唔知做乜,眼淚又好似收唔到掣。

佢:「唔好咁啦~你咁樣,我會好內疚㗎~我做廚房,但冇整到你想食嘅嘢~你又完全唔識煮嘢食~你要開開心心,BB先會健康成長㗎~」

咁我唔喊咯~但我真係好唔開心。

其實我煮嘢食,已經叻咗少少啦。

以前我煮嘅嘢,仲難食。





今次煮嘅,係放到落口嘅,但魚蛋好腥,豆腐、蛋花好鞋,個湯冇味道,似腥嘅洗碗水。

介紹返,我今次煮嘅,叫紫菜豆腐蛋花魚蛋湯。網上話幾分鐘食得嘅,我驚唔熟,煮咗15分鐘。


唔知點解,舀落碗後,魚蛋縮咗水。不過仍然非常難食。


妹妹自從辭咗職,做full-time mother後,努力鑽研烹飪技巧。佢鍾意post成果上Facebook,成日好多人like.

我呢?諗起煮嘢食,就頭痛、想走佬。

而家成日好早瞓,但2點幾又餓醒。我都想畀一哥瞓吓,自己試吓整少少嘢食,但學煮食,難比上青天。

一哥話盡量抽時間,教我煮簡單嘢。咁我又根據吸引力法則,開多個標籤,睇吓有咩進展。

22 comments:

  1. 有朋友N 年前連煮菜、整熱糉都(叫佢成隻扔落水,佢覺得我地昆佢然後拎去隔水蒸,但唔夠水連碟都蒸爆左)都唔識,後來都係因為小朋友所以由零學過變左廚神。有一哥教應該可以的呢!

    我基本上只整甜品唔會煮菜,但rule no.1 就係唔好加創意。

    肉餅你有冇撻到佢起膠? 一般呢類丸類都已經熟左,再煮只係加熱。其實我覺得煮湯已經好難,睇下有冇啲youtube 片係無快鏡又一步一步可以跟的呢...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩😃
      你識整甜品,好厲害👍

      肉餅係惠康閂舖前的特價貨,係免治豬肉

      Delete
  2. 師姐人家話幾分鐘搞掂,妳卻煑15分鐘(好明顯D菜煑到老晒),乜料都俾妳玩死,食物同理財差唔多,要按步就班,時前準備工夫(配料)一定要做足功課,理財同料理兩個都係人生課程,急不來的,先學D簡单餸菜,增加信心竅門,自然水到渠成,講理财妳真係無得輸,講料理。。。衹有說加油∶D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日驚d嘢食唔熟,會食到肚痛😨
      會慢慢學嘅

      Delete
    2. 第一件事係要學識判斷乜係熟乜係唔熟
      第二件事係要學識乜野係"唔熟"都食得, 比如蔬菜, 比如魚蛋豆腐呢類加工食品, 生產過程已經熟佐, 系屋企要做就係返熱
      身邊有識煮飯既人就好易學識

      --Dogdogchi

      Delete
    3. 原來豆腐魚蛋,本身已經熟咗?
      我真係唔知......

      Delete
  3. 睇嚟貓姐要搵專人(一哥)惡補,唔好放棄😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗住學整三文治先
      暫時好似冇咩係容易煮嘅......

      Delete
  4. 學煮嘢食一啲都唔使唔開心。莫講話你有成座教煮達人喺身邊,youtube大把由頭教到尾的片。易過買股票的確定性。😁
    由簡單入手,啲丸"浮是得"呢個口訣夠晒易。菜視乎你想幾腍,用筷子敲吓佢就知硬度,唔冚蓋睇住怕且預到時間佢唔黃。一次唔得咪按上次時間再或+或-。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但聽一哥講,唔同嘅菜,煮嘅時間又唔同
      西蘭花要分好多束,慢慢切開......
      有些要炒,有些要烚
      好像好複雜

      Delete
    2. 當然唔同菜有唔同處理方法。你初學想減低挫敗感方法有二。1企喺一哥後面睇佢煮,現場真人show。2揀啲容易掌握的嚟試,妳話到西蘭花咁複雜就唔好煮呢樣。而看妳的回應s留言,基本上係冇興趣又要迫自己煮。更不能期望一步即成美味天后😄
      又,菜要例牌加幾片薑去寒。

      Delete
    3. 妳慧質蘭心,挑通眼眉👍👍😄
      我真係唔鍾意煮嘢食,平時食嘢都好簡單。食隻火龍果,或者滾水沖麥皮,就一餐。
      總覺得有時間,應該睇吓書、學吓嘢、賺吓錢。
      妹妹話煮食可以減壓,可以令屋企人食得健康d,可以呃like.
      呢d我都冇共鳴。
      只係妹妹講到煮嘢食好緊要,做咗人老婆,第日做人媽咪,一定要識煮。我先試吓煮。
      但好大挫敗感,除咗喊,只想走。唔想踏入廚房。

      Delete
  5. 有心唔怕遲,將你學理財的決心和套路,用來學煮野食,好快就學有所成。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 首先,要有興趣
      其次,要有滿足感
      理財好玩,因為可以由唔識,學到明少少
      然後發現,個世界好大,學海無涯
      見到自己財富持續增加,慢慢進步,好有滿足感

      但煮嘢食,由頭到尾,都係充滿挫敗感的恐怖經歷
      唉~我慢慢學,希望BB出世後,唔駛等爸爸回家,才有飯吃吧

      Delete
  6. 我本身都做廚既,你亦可以問一哥,我地做徒弟仔既時候,都係從失敗中學習,唔識咪問到識囉,如果唔係你做咗一哥個位啦🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你另一半好幸福,不時可以食到你嘅廚藝。😋
      一哥訓練咗無數徒弟,唔少已經自己出嚟,開舖做老闆。
      佢都叫我放棄,只做自己鍾意、擅長嘅嘢就好,煮嘢食留返畀佢,或者出街食。
      咁你都估計到,我幾咁無藥可救。

      Delete
  7. 西蘭花簡易食譜:先切好西蘭花切段洗淨備用,煑一煱熱水沸騰,加少許油水中(令西蘭花有光澤)加少許鹽水中,將西蘭花煑約2分鐘撈起,加生抽或蠔油即成。。所有食物烹調,重點是時間的控制,就像理財攻守兼備,看準時機,妳明的!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你
      一哥教咗我煮西蘭花了
      好難,超難
      唔係煮法難,係切段難
      我錄影咗,翻睇好多次都唔夠膽切

      Delete
  8. No worry, practice make perfect, you have talent to do anything. Trust yourself. Add oil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ray for your encouragement. You have a heart of gold.

      Delete
  9. its ok , everyone has their own expertise, it only means your talent in elsewhere, most importantly you have good cooks around. also training can make everyone an expertise, so you just need some more time, give time some time will do . you can do it too.
    no worry! be happy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right
      It takes time indeed
      Hopefully things will get better

      Delete