Thursday, November 11, 2021

家務應誰做

谷友:"小病痛,點處理(落街買嘢食/定煮嘢俾你食)都睇得出係咪路
可能我大男人啲,從來冇要求另一半揾錢,但要煮家常飯好重要"

呢幾句,好熟面口。
諗諗吓,係我同前度,一模一樣的對白。
只係,當時月入近10萬嘅我係講: "我唔駛你賺好多錢。錢,我去賺就夠。但我放工返嚟,你要煮好餸,預備埋我聽日嘅lunch box."

前度係圍村人,屋企有田有地,一向生活無憂。佢鍾意煮嘢食,我又鍾意食佢煮嘅嘢。
一向佢煮佢洗,大家一齊十年。

之後,我遇到嘅另一半,煮嘢食都好叻。
阿泰對烹飪很有研究,仲有潔癖,家務通通自己做晒。反正我掃個地,佢都覺得唔夠乾淨,要自己再掃過。我將最後一啖飯放入口時,佢已經攞走我隻碟去洗。而且,佢一樣唔鍾意返工。有一年時間,佢喺屋企打機,靠買賣股票賺生活費。我鍾意返工,日間教中學,放學去補習社,完咗再上門補習。
一哥更厲害,煮飯洗碗、洗衫晾衫都高速完成。佢叫我放心做自己鍾意做嘅嘢,家務佢做得快,又做得好,所以佢負責。我只需要安排好時間,準時補習、記得食飯飲水,盡量抽時間見朋友,好好照顧BB, 自己唔好病就可以。

谷友:"洗衫拎出街清潔請人做啦 🤣
如果兩條友年薪百萬但餐餐外賣真係好悲"

一哥自己做茶記,平日佢鍾意周圍試唔同餐廳,食佢公司比較少出嘅食物。放假,佢會嚟大埔煲燉湯、煮飯。佢見到我哋趁熱食晒,就好開心。
洗衫晾衫,佢都鍾意自己做。我試過攞落街洗,佢話唔好。就算凌晨2點晾衫,佢都叫我由得佢。

我覺得每個人的生活方式都不一樣,每對夫婦相處方式也不同。
今時今日,除了家庭主婦,也有愈來愈多的家庭主夫。
如果女朋友或太太,不喜歡或不擅長做家務,就要換畫,外傭應該都好容易找另一半。
換個角度,如果男朋友或丈夫,不願分擔家務,又有多少女性,覺得有需要換畫或離婚?

媽媽谷有谷友大吐苦水,表示丈夫下班回家,只會和BB玩,不會半夜起床餵奶,更不會換片、分擔家務。媽咪本身雙職,產假都要在家工作,還要面對不時上門突擊的老爺奶奶、親戚,身心俱疲。

我覺得做女人,好難。做母乳媽媽,不時受到別人質疑,唯恐我們餓壞寶寶。我們經常谷奶、滴奶,外出又要到處找育嬰室,備受壓力。我們好多都有工作,但孩子是我們自己決定生下來的,無論下班多累,都會渴望回家見孩子。無論他爆片場面多震撼,半夜哭喊多吵耳,我們都會將孩子捧在手心,好好愛護。可是,家是大家一起建立的,彼此應好好分工。家務應誰做,似乎就是誰肯做、誰有時間做,就誰做吧。做家務,是服侍家人,讓大家生活得更舒適。出於對家人的愛,用心服侍,大家都舒服。別再說甚麼"男主外、女主內",不合時宜了。

4 comments:

  1. 男尊女悲,女尊男悲,生活就是這樣的,呻兩句就算,別太上心,好一天,不好又是一天,繼續自由講。

    ReplyDelete
  2. 多謝分享
    我覺得家務應該是一家人,個個人都有份
    我同兩個仔都如是說

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我妹妹都係咁教小朋友
      他們每天都要分工合作做家務,因為屋企大家都有份

      Delete