Thursday, November 25, 2021

慢慢嚟,重建生活節奏

樣樣想做到最好,結果只會迫死自己。

做唔到全人奶,補習時,用晒人奶,妹妹會沖奶粉。

濼言好少扭計,喊親都係肚餓,或者要換片。佢自己嘗試戒夜奶,我開始瞓到覺。

最近小試牛刀,long 咗幾次期權,暫時回報幾好。今個月至今,期權收入有9萬蚊。

搬屋後,間屋好亂。這幾天開始清理。今日free 咗寵物胸前袋、2022年年曆。今晚試踩新單車,上門free產後物資,包括網褲、BB車掛袋、筆袋畀得主。明天再將魚缸、大型犬寵物袋背包、產婦衛生巾,逐一拍照、度尺寸、放上網free出。

大家都很喜歡濼言,BB車竟然收到7架。明天逐一試用,然後free出或平讓。

之後再free書,有好多投資、懷孕的書籍,希望找到有緣人接收。

新居700呎,有2間房基本上空置。還有樓梯旁的儲物室,都未收拾。

打算將free回來及朋友送的嬰兒玩具,放入其中一間房間,做遊戲室。現時有跑車學行車、音樂搖搖椅、high chair,韆鞦、遊戲墊、圍欄,還有很多布書、玩具。要再收拾一下,才能放星星送咗的網床,連睡眠籃、換片墊。

另一間做衣帽間,只要買多1個衣櫃,以後衣物就不用換季,方便些。明明我哋2年冇買過新衫,但還是回收了3袋舊衣出去。而衣櫃仲係滿到關唔到門。濼言出生後,一哥只買了一件外套給他,我完全冇買。大家送了很多包被、衣服、鞋襪給濼言。可能要為這個10磅不到的小BB,購置衣櫃。

4 comments: