Wednesday, November 17, 2021

混亂中,乜事產後抑鬱

昨天帶濼言去母嬰健康院打針。職員畀咗份問卷我填。

因為唔想嘥時間覆診、見精神科醫生、見社工,我好小心咁填問卷,同時自己記住,原來我已經有咁多癥狀,要小心處理。我唔想再為大家帶嚟麻煩,都唔想佢再擔心我。

點知濼言磅重度高後,我被叫去見護士。佢問起照顧BB的情況。我開始時還能小心謹慎作答,但她愈問愈深入,我的眼淚又不斷流下,情緒再次波動。一哥在房外,見勢色不對,馬上走過來。本來他說去樓下食煙、去洗手間,我不知道他在房外,結果又被他發現我哭,真麻煩。我一直做得好好,每次大家在,我都能夠好硬淨咁,處理事情。大家都好疼愛濼言,有媽咪、妹妹、一哥一齊照顧Bb,我已經比很多人幸運。無論獨處時幾唔開心,補習都可以如常,其實我覺得自己好叻㗎喇。

可是,濼言始終體重超輕,別人的寶寶都胖得像米芝蓮,濼言只是比上一個月,重了1磅。聽到護士講,濼言成個月,只重咗1磅,我就想哭。多少次,我辛苦擠了半樽人奶,卻手忙腳亂倒瀉了。而且,近日人奶明顯又稀又淡,水一樣。我好擔心濼言不夠營養,但又想他繼續喝人奶,減少過敏機會,將來不會像我經常皮膚敏感,或者像爸爸鼻敏感。

一哥自從我懷孕後,就很少和我親熱。他以前說怕傷害到寶寶,產後說怕我傷口未癒,總是說要等等等。我的身材又嚴重走樣,胸部因為餵母乳,下垂得很誇張。肚腩一直未縮細,也不知道子宮收縮情況如何。

明明想減肥,但總感到肚餓。體重一直冇加冇減。肌肉卻都消失了。

每日早上6點幾起床,餵奶、掃風、換片,然後弄一點吃的,又再餵奶。不斷重覆,開始懷疑這樣的日子,還要過多久。濼言半夜還是不時餓醒,不知道幾時可戒夜奶。半夜醒了,我通常都睡不著。有時12點幾睡,1點幾餵奶,然後眼光光到6點幾,上床扮睡覺。一哥6點半醒,我哋傾幾句。佢返工,我瞓返。佢出門,聽到關門聲,我就醒。趁濼言未醒,我執屋。但濼言一哭,我就滴奶,只好埋身餵。執屋進度好慢。人總是累。




搬家後,地方雖然寬敞多了,還有個儲存室,但3個衣櫃變1個,怎樣都安置不好衣物。無論幾點起床,濼言都是在我出門前,才哭醒要吃奶。我仍然經常乘的士返補習社。而林村一向不多市區的士。我每天出門都超緊張。

Muimui最近不時流血,身體多處有隆起的包包,我擔心是血瘤。她17歲了,我有孕後,少帶她行山,她愈睡愈多,而且不時賴尿。

我投資成績愈來愈差,long call了Tesla後,Elon Musk大手減持。我沒看新聞,昨晚看到,才想起自己有long call.既蝕時間值,股價又下滑,蝕得好甘。

物業1的滲水問題未解決,物業2出租了,我還沒打釐印。補習社上月及本月,寬頻費未付、電費未付。AIA vitality會費逾期。

寫到這裡,我仍未能發現自己有乜好喊,點解成日好攰,成日唔開心,做乜都提唔起勁,總之就係乜都做得唔好。

一哥叫我搞寬頻搬遷,我就畀上手租客,轉讓咗張約畀我。結果一哥張約就白交錢。2張約都係香港寬頻,但我哋原本有1000 MB, $245. 現時接手嘅租約,$259 / 200 MB. 一哥知道後,表情很失望。新居有22條鎖匙,大家一直找不到信箱鎖匙。最後,妹妹在我的梳妝台櫃桶搵到。而我始終記不起,為甚麼我就單獨拿走了信箱鎖匙。

算了,再寫都係嘥時間。盡量填滿每分鐘,唔好畀時間自己唔開心。諗冇用,做啦。希望12月見完醫生,唔駛再覆診。


18 comments:

  1. 貓姐,你同一哥都新手父母,好多無形壓力存在,我明白為人父母,想給子女最好的,但如果母乳令你困擾,何不選擇奶粉,兒孫自有兒孫福,感覺你迫得自己太緊,可否請媽媽,妹妹幫下手,或者需要時請姐姐,而情緒問題,同一哥坐低相量一下,再決定要不要找醫生,男人乜都唔知仲驚,填滿每分鐘時間,問題未必真係解決到,保重身體

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會搵妹妹幫手
      一哥已經同姑娘講,要我見社工
      見步行步先

      嗰種唔開心,成日都係突然湧嚟,我完全唔知點搞

      Delete
  2. 抑鬱唔係你的問題,只係咁啱個情緒病左,專業人員可能俾到啲你想像唔到的解決方法呢。下個月情況會更好的!

    投資可以的話停一停先,你太多嘢要顧,市場日日都等緊你不必急於一日半日呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會見多次醫生,傾吓先
      不過我唔想食藥,始終要餵人奶,唔想影響BB
      投資已冇之前咁密,但有太多之前做咗嘅SP, SC,因為唔貼市,冇止蝕,虧損嚴重
      幫之前的自己執手尾,其實都好攰
      學止凡咁,儲優質股咪好咯......

      Delete
  3. 建議投資嗰度停一停,無謂引致更多的情緒起伏,另外也明白你的處境,加油吧! 上坡的路仍艱辛,只能期盼和相信,等待到達山頂的一天,回望時的輕省心情,take care!

    ReplyDelete
  4. 最大既問題系唔夠瞓,睡眠不足做咩都有心無力。

    ReplyDelete
    Replies

    1. 唔知其他新手媽媽點解都handle到
      我就做極都做唔好......
      聽其他媽咪講,好多BB已經戒到夜奶了
      我個BB未得

      Delete
  5. 錢幾時都可以再賺,反正期權哥D幾時開都得,要開好容易,唔好逼自己同一時間處理大量工作又要兼顧投資。
    生活適時可以慢下來,照顧好自己健康同小朋友就已經足夠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但下個月期權投資成績更恐怖。。。。。。
      FUTU $120, SP要接貨
      700 $530 SP 接貨
      1211 $275 SC 交貨
      仲有好多好多,慘不忍睹

      Delete
  6. 看得出精明的師姐諗得太多,令思緒顯得混亂,作為Fans的我們,或許祇能湊合一些建議改善,例如召喚的士出入,可否考慮 Uber或 GoGo Van,豐儉由人,最重要可以控剡好時間, 明明Tesla今天又小反彈升了,可輸之理,正如九十後投資記所說,懷內已是最好的,不必從千里覓更好。:)

    ReplyDelete
    Replies

    1. Tesla LC無端端爆升,由勁蝕變賺
      $21.5 入,跌到$5.5, 然後升到$48.9
      我$44.5 沽咗,因為明天到期,會變0

      Delete
  7. 唉你太執著啦。
    唔夠奶 咪加奶粉囉 家務請全職/時鐘助理做
    樣樣執著怎走出胡同?
    PS 街市賣魚的話大眼雞木瓜湯有助出奶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 奶係有嘅,只係好稀
      因為我唔食魚,所以大眼雞唔啱我喇 :P
      有朋友送了罐媽咪奶粉畀我
      話會提升奶嘅質量,我試試先
      多謝你嘅建議

      Delete
  8. 理解你嘅感受,因為我生第一胎後都或多或少有經歷過你所面對既野,我都係生完無耐就要處理好多問題。不如考慮下將租務同埋餵食小朋友既工作外判,比如打厘印、解決滲水問題呢d可唔可以叫人幫手做?可唔可以pump奶俾其他人餵人奶?能夠埋身餵當然最好,但你覺都無得訓的話奶量未必多,不如掙取睡眠時間先,都係人奶唔駛太介意bb點食既,到你訓夠再埋身餵都未遲。

    加油,you are not alone~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks June姐
      你生完,胃口好返晒未?
      你送的衣服,濼言穿上好醒目,好好睇
      謝謝你

      Delete
    2. 好返啦,多謝多謝🙏🏻著得靚就好,希望濼言快高長大,身體健康!

      Delete