Monday, November 15, 2021

漸漸,我們話題減少

漸漸,無法溝通


以前東尼話:“我做咩都唔啱” “同你一齊,好大壓力”

今日一哥都係。

佢衝入房,放低濼言,自己趴在地上,爆喊。

今日,太子間房出租咗,我簽咗約,收埋2按1上,畀咗經紀佣金。

今日,葵涌單位出租咗,一哥可鬆一口氣。

我聯絡咗個網友,嚟攞晒20個紙箱。


本來一切都好順利,但一哥總是愁容滿面。

我不懂怎樣和他溝通。


他選擇瞓梳化、瞓客廳地面,總之唔返房,佢話要冷靜。

我想爆粗。最近餵夜奶,我已經冇嘈醒一哥,畀佢瞓多d. 昨晚我只睡了不足3小時。今晚又咁樣。

你話自己點做都唔啱,我咪又一樣。

這樣大家都累。我想躲起來。


妹妹話我變咗,唔再乖巧聽話。我好似以前同東尼時一樣,我話咁就咁。未生前,乜都3唔理。生咗濼言,就意見多多。


15 comments:

  1. 你生完小朋友,會否將重點放左係小朋友身上面而忽略一個陪你走人生後半部的人,有冇留二人世界既時間,好好同一哥坐低溝通一下

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今朝傾咗,暫時雨過天晴
      你講中咗
      一哥覺得我淨係錫濼言,唔理佢
      以後我要留意返先得

      Delete
  2. 睇BLOG 都FEEL到BLOG主自我中心一意孤行, 身邊人應該感受更深

    --Dogdogchi

    ReplyDelete
  3. 男人其實都會有產後抑鬱

    ReplyDelete
  4. 家家有本難念的經,你不是孤單的。
    大家都不要看得對方太重,日子就易過好多~始終人都不是完美的

    ReplyDelete
  5. 道理你應該都懂,只是感受呢樣嘢無乜道理可言呢...

    一哥肯直接講自己要冷靜,都表明左佢明白你辛苦但自己一樣辛苦,所以唔肯定控制到情緒時就冷靜一下,免得無心出口傷害對方。男人遇到問題好多時都係咁,希望時間可以解決問題呢。

    ReplyDelete
  6. 貓姐一進入認真mode就會咁?我都識人一有壓力就會將所有野決定哂先覺得安心,不過有時的確會令身邊人吃不消既
    唔好比煩瑣既事影響你,同埋要比多D信任身邊既人~
    ---2:44

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇錯
      認真mode啟動咗,用咗教學生嘅語氣、用字
      一哥叫我,唔好教佢做嘢
      佢嘅嘢,自己會安排

      Delete
  7. 所以好多人生左小朋友後,夫妻之間既問題反而多左,因為照顧小朋友,大家休息唔好,精神好崩緊,好多野都好緊張。
    嘗試放鬆下自己,始終照顧小朋友係漫漫長路。

    ReplyDelete
  8. May be hiring a helping hand for the housework will loosen up your tension and give you extra time for the family.

    ReplyDelete
  9. That's one of the options
    Thanks

    ReplyDelete