Thursday, March 4, 2021

買賣期權的三類人

近日股市持續下跌,開始在不同群組,見到有人話要del app, 熄機。



大家都覺得,跌市好難捱。
就算手上一手好牌,但股票跟隨大市下跌,由有盈利,變微賺,再變倒蝕。
這種心情,百般滋味在心頭。

大概都會在悔恨: 點解之前唔喺高位沽貨? 鎖定利潤咪好咯。而家跌市,就有錢撈好嘢啦。

不過,高位,係事後先知。
大牛市時,大家有冇待熊基金? 
跌市,大家有冇跟隨之前的策略: 分注買入,跌8%,入第一注。跌16%,入第二注。再跌20%,第三注。
之前有冇留意: 有邊d 優質股,一直買唔落手? 而家特價時段,人哋要止賺離場,我哋就可以冷手執個熱煎堆喇。

當然,講,永遠容易過做。

我睇住自己嘅Tesla, ARKK, 由賺變蝕,何嘗唔傷心? 點會唔難過?



不過,我仲未沽貨。因為,未到我止蝕位。而且,我曾經止賺咗少少TSLA, 現在暴跌,都唔係好傷。
我覺得: 如果在高位,曾經分段減持,咁日後回調,分段增持,會較為容易。
假設我在高位一股不減,現在就冇錢再買返喇。

亦因為咁,我其實唔係好明,價值投資經常講: 如果你的選股正確、入市時機正確,咁沽出嘅時機,可能永遠唔會出現。
股價,特別係科技股,呢類虧損中,超高PE,用PS估值嘅公司,你點知自己入市時機,係咪正確呢?
傻貓唔係天才,我乜都唔識,只可以用適合自己的步伐,升時推高止賺,跌時盡量stop loss.
冇錯,我沽時通常唔係最靚價,買時亦唔係最低位,但係總算守到盈利,就算蝕,暫時都係可控範圍。之後唔知。

今次投資操作,因為加入期權,出現了兩難局面。

首先,現價的Tesla, 其實我已經覺得可以加第一注。
不過,因為有short put @ $720, 我唔敢加注。
到時接貨後,如果現價繼續尋底,我會蝕入肉。

但short put 到時係咪成功接貨, 係未知數。
TSLA股價波幅極大,到時連升幾日,升穿行駛價,亦有機會。

講開期權,今日有同學仔傳授心法: 買賣期權,大致上分為三類人

1. 成日話用short put去低位discount 接貨嘅 幼稚園同學
就算10 次有 9 次賺到權金,但最後一次一定會一舖清袋。
特別遇上大跌市,幾隻short put一齊被行駛,咁就大失預算。

2. 已經可以利用 spread去操盤的 小學同學
表面上,用spread係局限咗自己的利潤。
但好處是: 賺你唔會賺好多,但輸亦有保護。
同時,利用 long gramme, 有機會做到delta 0 
大大提升勝率、賠率。

3. Long, short, 鎖倉技術都爐火純青的 博士生
清楚知道幾時開期權 short call, short put, long call, long put
識睇價位,做鎖倉,甚至做反向 long put / long call 
佢哋心理質素極高,而且藝高人膽大,可以做幾百張期權合約。


傻貓自問道行低微,現在還在讀托兒所。
希望繼續努力,好好學習,有一天能夠讀完小學,就心滿意足了。

8 comments:

  1. 我係幼稚園生😅😅😅

    ReplyDelete
  2. 持有Tesla真的要有信念,高處不勝寒,好易被震走

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 好嘢
      有人陪我😁
      咁我哋一齊學習,一齊進步啦🤗

      Delete
  4. 正正我個親戚剛對我說,現在最慘沒有手頭現金去買 Tesla. 千載難逢。。。回說師姐上回補身份証一事,相信全世界衹有香港,可以這樣有高效率的政府機構(人民入境事務署),三日就可以酌情,處理補回身份証,換轉其它國家,肯定無咁快,起碼拖一個月以上,整定師姐喜結良緣!。。。很多年前,我有個內地親戚說,一天就可以辦妥香港商業登記及銀行開户做生意,簡值係世界一流服務!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係😄
      冇諗過香港政府咁高效率
      而且職員仲好友善,又安慰我唔駛擔心,又即時迅速處理補領手續

      Delete