Tuesday, March 2, 2021

成功抄功課: Naked short call GME

本來呢~抄功課冇咩好認叻

不過,今次抄功課令我意識到自己喺投資方面嘅盲點,所以寫低做記錄。


故事開始:

Boss 分享咗佢 naked short call GME


佢講明叫大家唔好跟機嘅。不過我跟咗。

我未試過naked short call/naked short put.但最近期權投資回報唔錯,所以試吓。


Short call 收的權金好高,如果幾日後,3月5日,收市低於$200,我的權金就袋袋平安。

可是,事與願違。正股不斷颷升,看得我膽戰心驚。Sold時,正股才$13X, 轉眼就$145, $158. 幾十個percent的升幅,我嚇得目瞪口呆。

然後,堅持到凌晨2點幾,我睡著了。


醒來,原來前一天,GME升至$184. 但收市急跌至$101

星期六、日,冇市。專心補習。

星期一,Boss話唔會等結算日,佢會恃機平倉。

我首次未到期平短倉。



非常感謝伊面Boss. 
這次操作,扣除手續費後,賺取了 USD $3171.17

雖然只是按幾個掣,就賺到對傻貓來說,非常可觀的金額。
可是,這樣不看基本面、不理技術分析,純粹賭人性的操作,我回想起來,還是惶恐不安。

冇貨喺手,如果升穿$200,我到時冇貨交,點算好?
在市場高位買垃圾,轉手畀人,好冇道德。

以後,我還是盡量避免類似的操作好了。

26 comments:

  1. Naked Short call 盡量唔好做,那怕一張

    ReplyDelete
    Replies
    1. 補充,問題重點應該係你要先係市場以高價買回,再低價賣俾人,假如GME升到500蚊,你就要用500蚊市價買入,再以200蚊賣俾人,你會直接蝕300蚊,1張合約100股,便要蝕23萬港紙

      Delete
    2. 風險比我所知的
      原來仲高🤔

      Delete
    3. 所以即使要做呢D交易,都唔好過夜,好多盤前盤後既價,你控制唔到~

      Delete
    4. 盤前盤後價,都關期權事?
      看來我不懂的,比我知道的,多太多

      師兄好厲害,能力圈好大
      尤其期權方面,好有心得,值得好好學習

      Delete
    5. 我意思,例如交易時間內唔升穿,無平到naked short call。
      假設情況係之後盤後升穿,下一個交易日被execute,咁就無仇報。

      Delete
    6. 明白
      謝謝你的分享
      又學到嘢喇^^

      Delete
  2. 回報/風險不比正比,嬴十次都唔夠一次輸身家

    ReplyDelete
  3. 以後唔做就好,始終無論點計,用有限的回報去搏無限的風險都係好難計數呢。

    至於「在市場高位買垃圾,轉手畀人,好冇道德」呢一種諗法應該扔左佢。大家落得個場玩,唔係被迫買賣的話就不涉及道德。對方明知係天價都衝入去希望有下一手接火棒,咁做左蟹貨的話只可以怪自己唔可以怪賣俾佢果個呢。

    ReplyDelete
  4. 取之有道有篇警世文"sell call被夾死實錄",事主睇錯一日就冇左成千萬,應該俾富途斬埋倉就算之後跌返都救唔返

    ReplyDelete
  5. 看來貓姐是喜歡高風險高回報操作,哈!GME我就正股都不敢買啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 乜都有d
      股票組合一樣有悶股
      投資組合有物業、外匯、股票、期權、黃金、定期儲蓄
      只係低風險嘅,冇乜嘢好寫

      Delete
  6. 或者師姐下次進行 short put / short call 時,可以參考一投資工具 "樂活五線譜" 的統計資料出價。

    網站:
    https://upfnow.com

    全靠它,我的期權倉 (SP & SC) 才能安然渡過驚濤駭浪的2020年。
    當然權金就無師姐的那麼可觀,但作為參考也不錯。


    中期讀者 上

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請問係紅線時LC, 綠線時LP嗎?
      最近權金多,係好運
      賺錢難,守錢更難
      慢賺,但穩賺,也不錯喔

      Delete
    2. 由於我很少進行 long put / long call,所以就不多口了。
      Short 的話,我會視乎資金、市況及權金,並附以圖表作參考

      Short put:
      視乎不想被行使的程度,可選擇圖表中最下方的線 (極度悲觀線) 或更低的價格出價。

      Short call:
      視乎不想被行使的程度,可選擇圖表中最上方的線 (極度樂觀線) 或更高的價格出價。

      中間的線 (長期走勢線) 若呈下降走勢,表示它的長期價格走勢有可能會越走越低。

      另外,由於樂活五線譜假設股價會均值回歸,所以選股尤其重要,那些因特殊事件突然抄上的股票未必適用。

      Delete
    3. 請問會用哪一個觀察期間作參考? 不同年期個價格可以差好遠

      Delete
    4. 那個是採用半循環的概念,假設一個國家的股市循環為7~8年,半循環便是3.5年

      Delete
  7. which platform that you are using for 期權 trade ?
    is it IB?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bingo
      It's simple to use and always calculates maximum loss/profit in advance

      Delete
    2. ic, im using Futu, have to learn some concept first !

      Delete
    3. Option trades are risky
      Remember not to get too greedy
      Even if you win hundreds of times, one failure can be fatal

      Delete