Wednesday, March 3, 2021

傻貓結婚記: 有驚無險結婚了

長文慎入!!



真係低能無上限!!

明知自己抵受唔住壓力,今次已經好堅持要簡單的婚禮: 簽個名就算。

疫情關係,婚姻登記處實施咗婚禮限聚令。

— 根據《預防及控制疾病(禁止羣組聚集)規例》第599G章,除《規例》附表1所指明的豁免羣組聚集外,在憲報刊登的公告的指明期間,不得在任何公眾地方進行羣組聚集。獲豁免的羣組聚集,包括於婚禮上不多於20人的羣組聚集,前提是於該婚禮上並無供應食物或飲品。

因此,在上述期間於婚姻登記處舉行的婚禮,參與人數不得多於20名,包括新人、見證人及觀禮賓客。

咁我順理成章,愈少人愈好。最好得我、一哥、我媽咪、佢爸爸。

最後,媽咪要求請d阿姨,我只好在婚禮前一天,親自打電話畀二姨,whatsapp 5姨丈。
4姨一早講咗會出席,唔駛煩。
2舅父行動不便,唔會嚟。3姨一向冇乜交流,我懶得搵。

一哥有幾個初出來工作時,認識的好友,他們都來見證。小寶仲全家出席,帶埋剛剛識行識走嘅BB.
我只是在Facebook宣佈婚訊,結果: 我一個小學同學,移民前來觀禮;凱思表姐;山友Sara都嚟咗。

好啦,出席名單,總算落實了。


這次結婚,好像不太順利。因為我實在太烏龍了。

首先,登記結婚時,我的身份證不見了。

職員好好,叫一哥先行宣誓,我後補。

我網上預約補領身份證。但是,最早要3月15日,才可以補領。
可是,婚禮日期: 3月2日。

我焦急得如熱鍋上的螞蟻。只好發電郵去入境事務處。
職員幾天後回覆: 我可以隨時親身到入境處補領。
我真係好趕,佢哋話幾日後可以領取。

最後,我昨天一大清早,就趕去領取身份證。
一哥知道我擔心則亂,陪著我去。

離開後,他送我乘車。
最近我總是暈車浪,不敢搭307,太長途。改搭104,到紅磡轉東鐵。

上車後,開始胡思亂想,所有婚禮可能出現的蝦碌場面,上次結婚的恐怖回憶,一幕一幕,湧現眼前,如在昨日。

我記得: 我之前在教堂行禮。入場前,因為太凍,我穿了前一晚的紅色絲絹褲。
入場後,行紅地氈時,我穿不慣高跟鞋,差點絆倒。
一手執起婚紗裙擺,被人舉機拍下裙底的紅褲子。

我記得:
我們找不到婚戒,幾經辛苦才找到。但我太緊張,婚戒跌了。
我們找不到Lisa借出的水晶燭台,後來才發現遺留在車尾箱。
我讀錯誓詞,食晒螺絲。


稍一定神,列車已到南昌站。

我呆了。

東鐵幾時開始有南昌站? 幾時去到太和站?

車門關上前,我衝了出去。

然後,過對面月台等車。

車到了,原來總站是屯門。

兜兜轉轉,終於搭回紅磡站,再轉東鐵。

一個早上,都在遊車河。


回到大埔,已經正午。

妹妹急得不停發號施令。她說我要預留一小時,讓她給我化妝、set 頭。
我心目中,化妝就是塗粉底、唇膏。1分鐘都不用。
頭髮,束起就好。

於是,我提議先吃午餐,再慢慢化妝。
媽咪ordered Pizza Hut外賣速遞,方便快捷。傾呀講呀,又一小時。
我去沖涼洗頭吹頭。媽咪煲湯丸。

我施施然出來,妹妹卻緊張得不得了。
她: "我話咗要1個鐘呀。而家得半個鐘。你坐定,放低電話。"
我乖乖坐定。

妹妹以前雖然做美容院,但業務是激光脫毛。
想不到,她特意為我上網,學化新娘妝。
媽咪成日話: 佢成世人,最成功嘅,就係生咗我同妹妹。
我覺得: 媽咪最好嘅,就係生咗個妹畀我。


當我最灰,最想收埋自己時,佢畀我任性地辭職,在家耕田種菜,一整年不見人。連租都冇收我。
當知道東尼偷拍她出浴後,她沒有像Melody般指責我,作為教師,不肯站在正義一方,向警方指證他。
妹妹無條件支持我任何決定,離婚、復合,她都沒所謂。她說: "最緊要你幸福。"

我在倫敦機場,遺下了3歲左右的小柏霖,她當時也沒有責備我。
只是說: "唉,呢個姨媽。乜都漏得嘅"
然後,大家一齊搵仔。


她開始塗塗抹抹。保濕霜、防曬霜,還有不知名的東東西西。塗了最少6層。
然後,化眼妝。
問題來了。我的眼睛超級敏感。一秒鐘可以眨幾百下。我不停流眼水,她不停重新劃眼線、塗眼影。幸好,她最後放棄幫我貼假眼睫毛。
然後,我發現自己未戴隱形眼鏡。
戴完,一切又重新開始。

她細心地為我set 頭。又熨直頭髮,又電鬈瀏海,又編小辮子,最後定型。
還加上頭紗。

嘩!!! 

看著鏡子中的自己,我在懷疑: 這是我嗎??

穿婚紗了。
妹妹之前幫我用蒸汽熨斗,逐朵花熨直。
昨天,她好努力地幫我將大肚腩,塞進婚紗裡。
她的束衣,我穿不下。只好借媽咪的。效果? "離晒罩"
我開始擔心: 上次婚宴送客時,晚裝掉下事件重演。
妹妹逐條帶解開,我終於塞到自己入去婚紗。

出門了。
子傑特意借來七人車,方便我們一家人,齊齊整整一齊出發。

可是,花了25分鐘,車還是撻不著。沒電
3點沙田行禮,我們2:25還在大埔林村。
心急也沒用。我心想: 結唔成,就算了。日子還是一樣地過。

子傑成功聯絡到一個鄰居,他馬上飛車回來,過江龍咁,駁電畀七人車。
2:37,成功開車。子傑非常專心駕車,全程大家連大氣都不敢呼。
一哥不停打電話畀我,但我較咗靜音。冇聽到。
佢打畀媽咪: "今日唔係好多對新人,可以遲10分鐘開始。我問咗職員。唔駛急。"
子傑塊面冇咁僵硬。
2:55, 抵達。



不過,原來去錯了。大會堂停車場,不是婚姻註冊處的停車場。




拐個彎,子傑放低我哋。一哥在車邊等候。
他見到我,馬上輕聲安慰: "唔駛急,唔駛緊張。攞身份證先?"
我呆了。"我冇呀"
妹妹出現: "我有,我拎咗。呢張媽咪嘅,攞埋去啦。"
嘩!!妹妹好厲害,臨危不亂。

當我諗緊點解要攞媽咪張身份證時,門口職員要我"安心出行"。
我個app唔知點解用唔到
手寫登記表,人龍好長。
我又呆了。

原來,整條人龍都是我們的親友。
排第一的Mon姐,讓畀我登記咗先。

入到去,職員畀份唔知咩表,叫我哋檢查。
我睇咗,我個名、爸媽個名,都啱,冇問題。一哥都話佢ok.
不過,職員話唔啱。
一哥串錯咗佢爸爸的英文名。但佢冇發現。我又冇睇佢爸爸身份證,唔知。
職員叫我哋出去影相先,佢哋要重新預備份證書。

出去影呀影,然後入場。柏霖珮琳好乖,幫我拎拖尾。



入到去,我唔知點解又好緊張,對手好痕,看著手掌開始浮現一粒二粒唔知乜。

最後,總算成功簽紙、交換戒指。



職員消失。
我們的親友,一齊圍住我哋。
佢哋畀咗利是、送咗金器。攬住我,齊齊影相留念。

原來結婚有錢收?點解嘅? 我都冇擺酒。

一哥爸爸封利是,成5千蚊喔。

金器,個盒好大個,賣出去應該唔值錢。畀我揀,我想要金粒。🤫
一哥話係朋友的祝福。佢放咗喺鋼琴上面。屋企又多咗一樣裝飾品。

一哥問: 你副眼鏡呢?
我唔知喔。
原來,又漏咗喺媽咪屋企。

一場烏龍百出的婚禮,圓滿閉幕。

25 comments:

  1. 恭喜終於搞掂~ 雖然睇落好似好多甩轆,但好在最後都搞掂。之後諗返應該就只記得有咁多好笑嘢呢~

    加多句~ 新娘子好靚呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好多甩轆😂
      咁都結得成婚,好好彩😁

      Delete
  2. 🎉恭喜靚靚新娘子出嫁,要幸福啊!🥰🥰🥰🥰🎊

    ReplyDelete
  3. 恭喜妳。。驟眼睇妳有幾分似,愛回家大小姐個黑天鵝秘書瘦身版,好索(流了少許鼻血),一哥真幸福,祝白頭到老,永結同心!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝師兄😄
      我妹妹化妝真係好叻👍👍
      可以化腐朽為神奇🤭

      Delete
  4. 原本幸福一直在身邊!恭喜恭喜!

    ReplyDelete
  5. 恭喜幸福美滿,甜甜蜜蜜。人生要有些插曲,先至精彩。

    ReplyDelete
  6. 嘩,新娘好靚,恭喜恭喜 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    ReplyDelete
  7. Congratulations! Happy ever after.

    ReplyDelete
  8. Congrats!! 祝生活一直幸福甜蜜順利.

    ReplyDelete
  9. 恭喜恭喜🎉🎊祝你永遠生活愉快,開開心心😊😊

    ReplyDelete
  10. 恭喜恭喜😊 ~ 祝你們天天恩恩愛愛,新婚快樂 =]

    ReplyDelete
  11. 多謝大家的祝福^^
    我咁大頭蝦,乜都唔識,都嫁得出
    證明呢個世界,冇乜嘢係唔可能嘅XD

    今次結婚,完全係考驗大家的逆境智商
    考試結果: 大家全部都係高材生
    Yeah! ^_^

    ReplyDelete
  12. 最後都有驚無險就得啦 恭喜晒~

    ReplyDelete
  13. 一直有點不明白,為何古代大戶人家才會辦的婚禮,到今天人人都爭着要辦,卻又能不願疏爽花錢讓下人替自己張羅,而事事親力親為的結果,總括而言往往是貼錢買難受。祝願師姐辛苦完最後這一次,以後都不要再辦這種傻事了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好彩今次家人、一哥都肯遷就我
      一切從簡
      真的,結婚本來只是兩個人的事,大家都複雜化了

      Delete
  14. 啱啱先睇到, 恭喜傻貓! 好靚ge新娘!

    ReplyDelete