Sunday, March 7, 2021

股票期權roll over的考慮因素

近日美市新經濟股的PS估值暴跌,傻貓的Tesla, Futu, 都跌穿行駛價. 於是,我面對人生交叉點:接貨?平倉?Roll over?

處理期權的考慮因素

首先,我認為每個投資者的考慮有別。

本金多,不介意分段接貨;或者覺得現價合理,再跌空間不大,就可以接貨。

最忌短炒變長揸,明知隻股係炒股,接咗暴跌,會好傷。捱價冇問題,但捱幾耐?行業前景有冇改變?今次股價暴跌,原因係咩?公司基本面有冇改變?

平倉
當價內期權,變得價外,行駛機會大幅降低,我哋可以先行獲利。
另外,如果明顯睇錯市,為免加大虧損,也可以先行平倉止蝕離場,不用接貨 / 交貨。

此舉可避免後市出現突變,令自己大失預算。

Roll over / 轉倉

其實期權可以roll up, roll up, roll down

1. roll out

如果非常有自信,自認估價、估市能力高強,可以short put + long put.
舉例: 認為700騰訊,支持位是$519, 我哋可以先做 行駛價 $519, 4月到期 的short put, 然後開同樣6 月到期的long put,  做保護。

原理是: 
我哋可以先從short put得到權金,而正股短期受不明朗因素困擾,股價持續尋底。
假設我哋對該公司非常有信心,就可以透過long put, 賺取利潤,彌補股價下跌的虧損。

留意:
股價走勢是否符合預期;股價是否能夠短期反彈。
否則,long side蝕時間值,可能得不償失。

2. roll up

此舉主要目的是推高止賺位。
買入short call 後,如果股價短期暴跌,你可以先行平倉,先行獲利。然後,再開價外short call, 賺取時間值及權金。

相反,如果買入short put後,股價爆升,也可平倉,獲利後,開較遠期的價外short put,賺取權金。

3. roll down

如果睇錯市,為了避免期權被行駛,我哋可以roll down.
當 short call 因正股價格上升,由價外變價內,我哋可以先平倉,賺取時間值,然後開遠期 short call. 
或者當short put因正股價格下降,由價外變價內,可先平倉,開遠期 short put.


無論接貨,還是roll over, 我會先考慮:

1. 正股的內在價值

2. 自己有冇充足的保證金

3.期權引伸波幅(會影響權金)

4.個人現金水平(我的槓桿比率一直保持在1以下)

5.資產配置(個人習慣期權只佔倉位5%以下)

個人極少平短倉。開short put時,我就預備了足夠資金去接貨。只是現價暴跌3成以上,我才考慮roll over,以時間換取戰鬥力。然而,上次GME股價急升後,我做了 naked short call, 當時股價大幅下跌,而後市有機會急升。我平了短倉,鎖定利潤。

傻貓自己都係期權新手,唔知咁做啱唔啱,純分享。有錯請指正。🙏

8 comments:

  1. 如果 roll over 唔使蝕價,永遠是首選,除非你想接貨。千祈唔好又加 long,又加 short 那些所謂救倉或鎖倉,搵嚟攪。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝分享
      我都覺得roll over最簡單
      又long 又short, 仲麻煩

      Delete
    2. 小弟都剛開始玩期權, 之前SP NIO, 點知個價直插, 連ROLL兩次到期都仲係超價外, 第三次直接ROLL到半年後...

      JP

      Delete
    3. Roll over與否,要睇情況
      Roll極都跌,會好灰......

      Delete
  2. 厲害,財商到了一個新階段。

    ReplyDelete
  3. 抽下水先。。做新手媽媽,更加要全力學習!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來我就乜都唔識架啦
      所以學習路上,真係冇停過

      Delete