Sunday, March 21, 2021

山系狗:hea行鶴咀機鎗堡



自從無端端暈車浪後,行山一真局限在金山、城門水塘、畢架山、獅子山,這些我可以步行來回葵涌的地方。行個幾2個鐘,才開始行山。Muimui有時都有點累。

難得Rebecca約行鶴咀,這條路線我曾經探路、帶隊,沿途馬路,跑步來回ok,踩單車一流,但係齋行就悶咗少少,而且連拍照,4個幾鐘走唔甩。

段路有元陽石可探險,又可穿少少林落機鎗堡,燈塔、雷音洞、蟹洞,影相又靚,都係好選擇。

一如所料,上9號巴士不久,我開始胸悶、頭脹。15分鐘左右,落車,半响才回復正常。

不過Rebecca唔畀我爬石,少咗個景點。

落機鎗堡,今次可能體溫升高,好惹蚊。我只穿sports bra, 肚皮似乎好吸蚊。一手拍落pat pat, 10隻死咗。

陽光明媚,電視框已修茸完畢。靚景。



Hea咗一陣,一哥放早。佢打嚟話唔理我行到幾點,佢都喺筲箕灣站等我,怕我孭Muimui太重。Rebecca跟住就話唔行喇,無端端5個鐘行程,變3個鐘。

不過,可能出咗一身汗,今次成晚冇皮膚痕,都冇出新嘅粒粒。


4 comments:

  1. 專家話紫外光,維他命D對皮膚有益,排汗更是對排毒最佳出路,思想放空,同朋友行山吹水,可減少壓力,對各方面都有一定幫助。。話時話,妳朋友Rebecca係咪愛回家個位。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係啦
      佢係行山快腳
      但超nice,又順得人,兼好錫Muimui

      Delete
  2. 我先前行過,日落超靚
    但睇完行番出黎個時,個天黑曬
    勁怕,因為有流浪狗同野豬呀😭😭😭

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鶴咀好多村屋,會放養狗狗
      第1次去探路時,近6隻狗圍住我,撲上嚟咬Muimui
      超驚
      流浪狗反而不多
      所以景色雖美,我通常不敢太遲走
      你上次行,有冇爬入去元陽石玩?

      Delete