Thursday, September 24, 2020

買完又賣TSLA

 1星期冇update了。

好多嘢想寫: 投資心態、學習心態、新居浴室篇、買賣操作+思路。

不過,好忙。

簡單講講買賣TSLA嘅做法+想法先啦。


買賣操作: 

9月9日,買入咗TSLA @ $343.25

9月22日,沽出咗TSLA @ $422.8525



投資心態:

買入時,預咗會再跌10%-20%

以前,傻貓會覺得自己好笨,買乜都跌。

現在,我接納咗自己只係小小散戶,唔可能做到真正撈底。

不過,預期公司中短期業務不錯,股價就會反映真正價值。


所以,我冇再一炮過買入TSLA, 而係打算分2-3注買入,見佢急跌,就入少少咁。

但今次,買入後,就一直升。仲升咗成$100左右。 ($343-440)

咁傻貓就let it ride.


賣出前一日,大家仲等緊電池日,股價衝返上$440, 我好有衝動沽貨止賺。

我見到Elon出email叫員工取消休假的報導,但市場走弱,觀望氣氛濃厚。

Fb, Goog, MSFT, APPL 都跌唔少,只有TSLA暫時企穩。

傻貓決定先定止賺位。

9月22日,真係跌咗。我絕對唔會懷疑: TSLA係一間會改變世界的公司。

不過,我偏向先止賺,保留實力,再喺低位重新入貨。


檢討:

我明白巴菲特講:好股票應該長期持有。但作為小散戶,我唔想睇住隻股票,升完又跌,甚至跌破買入價,得個桔。

本金太少,做唔到期權short call.只能先take risk止賺。更加做唔到高位時short put,以荀價入場接貨。

而家take profit的舉動,比止蝕容易。冇乜心理負擔。

不過,入場易,離場不易,再入場更難。

要靜候再入場的時機,仲有承受股票在沽出後爆升(即係承認之前沽出的決定係錯嘅,令自己賺少咗)的心理壓力,又擔心日後要高追返。


以前買賣冇咁多考慮。現時考慮多咗,做決定時小心咗,期望投資回報,可以持續改善。


後記:

剛看到這篇文章,先儲起,稍後再細讀:

光環之下的暗斑:揭祕特斯拉中國的權力圍城|觀潮

4 comments: