Friday, September 4, 2020

20200903 理財重讀生倉儲

好興奮呀!!! 簡直唔信自己對眼。

檢查咗個表嘅formula幾次,竟然,傻貓的portfolio, 首次錄得正數喇!!!!! 

你睇我嘅理財重讀生倉儲年結 (2020),就明白我點解咁興奮!!!


20200903

Stock Value:
$1,065,548.83
Gain/ Lose:
$945.35




變動:
1. Aug 4: SOLD 900 823 (領展房產基金) @ 61.45 賺 $4,435.23
2. Aug 28: BOUGHT 2000 0345 (維他奶國際) @ 27.15 
3. Aug 28: BOUGHT 15 FB (Facebook) @ 293.69


檢討:
心大心細,升晒閉翳
最近淘寶,留意到圓通速遞國際,取代順豐,成為最熱門的速遞公司。
可是,圓通和順豐的規模,強弱懸殊。傻貓資金短缺,始終未敢投資。
結果,因為阿里爸爸入股圓通,大家突然留意到它,成交急增,股價幾天內,爆上。
傻貓卻由始至終,沒有參與。






已沽出的股票續升:
之前沽出的福壽園、港交所、網易、領展, CRM, LVGO,股價都錄得不少升幅。

沽出的股票尋底:
已沽出的港華燃氣、騰訊、中銀香港,股價繼續下滑。

保險股重拾升勢:
不經不覺,友邦已經由6月中,升咗10%。銀行業前景未明朗,股票走弱,但係保險股表現唔錯。

新經濟股大減價:
昨晚美股急跌,FB, TSLA, ARKW 都錄得跌幅。

總結:
疫情後,補習社元氣大傷,收入仍大不如前。
買樓,動用大筆資金,賣出大量股票。以後,會視乎情況,陸續買回。
0939建行,因國策要求讓利,盈利下降。這隻股票,收息為主。
如果派息政策改變,就不會增持。不變,會增持。

最近開始留意電商股、物流股、以及傳統餐飲業、美容股,還有CEF.
貓現時持股不多,如果股市回落,會再調動倉位,候低吸納。留意緊 FB, GOOG, SE, ROKU, PTY, FUTU, 還有內房股:龍湖。

2 comments:

  1. 這段時間我反而留意傳統收息股,港燈以及其他國家REITS
    畢竟這段時間如有任何情況tech 股已經升了好一段時間,我反而憧憬之後恢復的經濟

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我新舊經濟股,都有睇
      Tech股升咗,可以跌少少,再升過
      不少國家,仲未有疫苗
      舊經濟股,只會跌市時,跟新經濟股,一齊跌

      Delete