Wednesday, February 19, 2020

茶記小妹: 好同事


傻貓今日未開工,已仆街。
開工前,換衫。
手機話太熱要沖涼,飛插落水窪。

我仆住去救,拗柴跣低,仲傷及舊患。
(之前做訓導,小息巡樓時,天雨路滑,踩咗落光面的地磚,足足成個月,行唔到路。
做完物理治療,再返工,學校已變天。)
彎腰會痛,行路會痛,坐低會痛。
但就係咁,我發覺茶記同事,真係超好人。

行得遠嘅枱,佢哋爭住傳菜。
廚房濕滑,餐具又重,佢哋盡量唔駛我入去。
人多好辦事。 (Many hands make light work.)
可惜,今日嚴重缺人。
但經理都畀我第1個食宵夜,坐低休息。
仲畀我第1個換衫放工。
部機跌爛咗,爆芒兼勁閃。
其實Eric送時,已經爛咗。
現在正好換機。 過去的事就讓它過去吧。
(Let bygones be bygones.)

2 comments:

  1. 保重,希望妳早日痊癒。
    工作上有好同事,還要有這麽多真幸福😄

    ReplyDelete