Tuesday, February 4, 2020

茶記小妹: 網名嚟啫


今日補完習,衝去茶記面試做兼職侍應。

經理:「我哋茶記好急好趕㗎喎,講嘢大大聲好粗鄙。妳咁斯文,會好辛苦㗎喎。」
我 :「辛苦冇問題,最緊要時間啱。我而家每日只係補習個幾至5個鐘,剩咗好多時間。」
我真係好等錢駛。辛苦得嚟有錢收,ok喎。

經理:「妳係富哥介紹嘅,實冇問題嘅。妳冇經驗,唔緊要㗎。 」
而我不知誰是富哥,亦唔知佢叫富哥。網上傾幾句,我話搵兼職,佢叫我嚟見工。係咁多。

我 :「多謝妳喔。我可以邊學邊做嘅。 」

經理:「都係寫吓單,遞吓菜咁,好簡單嘅。妳記得要著長褲,黑色藍色牛仔褲都得,唔好著裙,要買防滑平底鞋。 係呢,妳d同事點叫妳㗎?」
我 :「Miss Lee. 都可以叫我Susanna.」
經理有半秒呆咗,O咀。

我 :「其實點叫都一樣啫。 」
做嘢啫,叫阿喂,或者阿邊個,我都會9秒9應你。

經理:「咁聽日妳補完習過嚟啦。可以早嘅,就5點。晏嘅,就6點。唔駛打嚟報到。現金出糧,返工有錢,射波冇錢。」
我 :「明白,唔該妳,聽日見。 」

第一次,見工唔睇學歷,唔駛改文,寫成千字教學理念,小組面試玩搶答,答完處境題,寫埋 lesson plan, 試教(對象係扮學生的老師),然後問你最低可以收幾錢。

No comments:

Post a Comment