Friday, February 21, 2020

Day 1: 淺草:雷門、淺草寺、仲見世通


傻貓係大鄉里。

今次嚟東京,買咗來回機票、book 咗頭兩晚酒店,就開始9天自由行。

到咗成田機場,去售票機買票。旁邊就係鐵路月台,好方便。幾分鐘,skyliner就到了。


傻貓拎住張飛思考😯:點解成張飛都淨係寫“京成電鉄”,冇skyliner. 只係1310日元,都咁少人搭。

上車不久,謎底解開。
有職員查票,話我哋搭錯車,要畀返差額1250日元。😓

離開上野,轉車搭3個站,就到淺草。



一出Exit 1, 就係雷門寺。步行幾分鐘,就到我哋間酒店。


酒店交通非常方便。房間雖小,五臟俱全,仲有特大52吋電視。

仲見世通的店舖,一般6-8 p.m.關門。晚上人流不多,逛街挺舒服。


晚上看淺草寺,寧謐莊嚴。寺前,當地人垂頭默禱;遊客嬉笑拍照。

附近有幾間激安商場,美妝、零食、衣物、家品,應有盡有。
傻貓未戒奶,買咗盒1000 ml嘅香蕉奶(68日元),仲有1樽青汁(98日元)、杏仁豆腐。




淺草到處都是餐廳,韓式、日式、西式,應有盡有。來日本當然要試試海鮮刺身。在淺草Rox斜對面的北の市場,不少當地人光顧,一份刺身船只需2000日元,新鮮又抵食。

地址:東京都台東區淺草1丁目42-4
電話:3-3843-5181
營業時間:17:00-03:00

吃飽散步,發現很多超市。

Ozeki Supermarket


門口堆放很多大大粒、嬌豔欲滴的鮮紅士多啤梨(580日元)。超市還售賣很多食物,價廉物美。

地址:東京都台東区雷門2-16-11
營業時間:9:30~21:00

No comments:

Post a Comment