Saturday, February 22, 2020

Day 2: 淺草+銀座:仲見世通、晴空塔、東京鐵塔、增上寺


早上懷著期待的心情,去仲見世通,搵傳說中花月堂那外脆內軟、低溫發酵3小時的菠蘿包。

似乎好多明星都是食客。

買完要入裡面坐定定食。周圍有廣播,提醒大家唔可以邊行邊食,亦唔
准拎嘢食入人哋舖頭。

菠蘿包(220日元)好好味,反而有朱古力餡嗰隻(600日元),好似凍食菠蘿包咁。

出門口右轉再左轉,被芝士炸肉餅嘅香氣吸引,食落芝士好creamy, 啖啖肉,香脆可口。淺草炸肉餅,都好味。


食飽散步去晴空塔。途經隅田川,沿途鮮花吐豔,好多當地人跑步。


橫過吾妻橋和大橫川親水公園,行20分鐘左右,到高634公尺的晴空塔。



晴空塔樓下的Skytree商場,2樓和3樓,有300幾間商店。
為食貓最開心見到好多餐廳和美食廣場,超多海鮮刺身、日式便當和拉麵、西餐,豐儉由人。


如果有唔知去邊搵美食/商店,可以click呢度:東京晴空街道

水族館唔係傻貓杯茶,passed.

晴空塔
地址:東京都墨田區押上1-1-2 
官網:http://www.tokyo-skytree.jp/

築地本願寺

搭都營地鐵的日比谷線,去築地站,途經築地本願寺。它的建築風格令我聯想起土耳其的藍色清真寺--同樣融合不同宗教的元素:佛教的蓮花圖案、回教的尖塔、天主教的圓柱。

築地場外市場


想食當地新鮮海產,嚟呢度都係唔錯嘅選擇。
我哋食咗海膽飯、鮪魚飯、清酒煮蜆。(4000日元)
建議大家早上去,多d店舖選擇。傻貓唔食魚嘅,揀下午去,避開魚腥味。

地址:東京都中央區築地4-16-2 
官網:https://www.tsukiji.or.jp/chinese/

歌舞伎座
漫步去歌舞伎座--日本最著名的歌舞伎表演場所,建築華麗。不過當晚大概有表演,門前聚集大量群眾。遲d再嚟。
地址:東京都中央区銀座4-12-15
官網:https://www.kabuki-za.co.jp/

有樂町
向火車方向行嚟呢度,橋下有好多餐廳。



東京塔

高333米,外表好似艾菲爾鐵塔。
3-5樓,是動漫One Piece航海王樂園。Luffy嘅冒險精神、故事裡嘅真摯友誼,令人嚮往。

增上寺

距離東京塔10分鐘,在都立公園內。
芝神明商店街,都有唔少食肆。我哋搭咗都營鐵路的淺草線,返酒店附近食拉麵。

No comments:

Post a Comment