Sunday, February 16, 2020

小補寶: 補習寒冬期

量地貓
補習寒冬期😟
為避免社區爆發武漢肺炎(新型冠狀病毒),教育局宣佈停課、取消小六呈分試、文憑試延期,亦不鼓勵中學進行升中面試。
唔駛考試,就唔駛補習。唔駛面試,就唔駛上升中面試班。

Freelance jobs
網上找傻貓批改作文、翻譯、校對的人,也減少了。
這半個月,freelance收入,只有$290. 
(最搞笑係: 
其中一個學生,自己加價畀我,由$30 加到$50 


補習社
一星期仍舊返6日,但每堂只有小貓一兩隻。
(為保障學生健康,減低互相感染的機會,師生比例:1:1-2)
每日工作時間拉長了,但仍然有不少學生無故缺席,沒有提早通知。
(非常時期,算了。)


量地貓已經算幸運,本月學費仍然夠交屋租、舖租。
不過,大部分旅行社及補習社停業、整層(座?)商場,水靜河(鵝)飛。
1點?2點?6點?都係冇人


既然如此,不如休息。😜
買了來回機票,訂了首兩天住宿。
還問朋友借了旅遊書作參考。
能否成行,到時再想。😅

始終中港澳,已成為不少國家的眼中釘。
只要同機有人確診😷,大家就變成帶菌者。😫
在港食飯、搭升降機,除下口罩,都有機會受感染。
口罩的效用,亦未必如傳聞中的厲害。
風險,幾時都有。
如果真的被拒入境,就自我隔離14日,睇吓書、做吓運動。都好。
去年年終無休,一日返幾份工,現在讓身心好好放假,也不錯。


不過剛才家長又打沉我了。
原來去完旅行,要自我隔離14天。
真的嗎?
我都係想出國行吓山,呼吸吓新鮮空氣咋喎。
要逃離負能量,仍須努力。

2 comments: