Friday, February 14, 2020

茶記小妹:土地不足之速食男女


(強烈警告:兒童不宜)

一對20幾歲的青年男女入嚟坐低。

我隨手放好餐具,習慣性退開。

行咗幾步,覺得座位出奇寬敞,禁不住停步,回頭。

😱嘩!嘩😱😱!嘩嘩嘩 !😱😱😱

兩人坐一邊,冇問題。糖黐豆做連體嬰,都可以。

不過,女方左胸,多咗隻手嘅?

唔想多事,但22:20, 客人再唔落單,我就要遲收工喇。

若無其事踱至附近:「先生,想食咩?幫你寫丫? 」

男士的手仍在登峯 :「我哋唔肚餓,嚟坐吓㗎咋。 」
我哋呢度係茶記,要坐要錫要摸,門口嗰邊。

我:「唔好意思,我哋就嚟截單喇。如果冇嘢要嘅,我哋清枱喇。」

男士勉為其難點菜。

咦~呃人嘅~又話唔肚餓……語音剛落,男士已急不及待開餐。

介紹返女主角:
長髮,20出頭,穿薄 tee, 短褲。

男士的手,好勤力咁在女士的大腿,腰,背,胸......游走。

端上食物時,我清楚看到,他的食指和中指,超濕。
女士仍然面不改容。

放下食物,我退開,巡枱。

不時仍隱約聽見:「唔好啦~唔好咁大力喔~痛喔~我濕晒喇~ 」

半小時後,男士攞單畀錢。

女士企好,拉返好件衫,同埋條褲,離開。

佢哋係肚餓嘅,不過枱上食物,係裝飾。😪
太過份喇😭。附近有時鐘酒店㗎,做咩要浪費食物喎~

2 comments: