Wednesday, February 5, 2020

茶記小妹: 收碟



今日day 1, 乜都唔識,做下欄先。
即係收碗碟🍽,抹枱,搬餐具去廚房,傳菜。

頭15分鐘,經典對話:
我:「仲要唔要㗎 ?」
客:「要㗎 。」
另一句係:
客:「唔該,畀份餐具丫 。」
我:「好喔。請等等。」
我知道自己一向唔識睇眉頭眼額。只好靜靜觀察其他同事的工作方式。
以前成日出街食,都冇留意侍應做緊乜。
角色互換,好緊張。

15分鐘後,我開始記得枱號,偷偷地傳菜。
經理見到,冇出聲。
另外,我事先留意邊度有吉枱,客人甫入門,我即時用手勢指示坐邊度,隨手拎餐巾匙羹叉。
客人坐好,餐具已安放面前。

客人食飽飽,通常會將碗碟推開少少,拎餐巾抹咀,有些人會用牙籤,甚至搵銀包。
這時才上前問 :「可以幫你收咗佢嗎 ?」
咁就撞少咗板。

平時行山,行好耐都ok.
今日行行企企5小時,冇得坐,對腳好攰。
可能多鐵板燒,鐵盤比較重,來回清碗碟盤,搬10幾轉,好費力。

不過,估唔到有免費晚飯食,仲有免費麵包做早餐。😋😋😋

臨落場,經理問我,嚟緊1星期,可否日日返工。
我過關喇😁😁😁 。

No comments:

Post a Comment