Friday, February 28, 2020

救救教育中心?憑咩先?

剛睇到李根興講教育中心嘅video.
佢分析得好好:5大原因,令我哋進入補習寒冰期。



雖然呢間補習社老闆Trevor講嘅數據,不盡不實(佢話:補習$600/4堂,我諗係指初小收費,亦只可能係大班教學。目測佢3間課室,每間可坐最少12個學生(睇02:56),1日可以上3堂(16:00-19:00, 每堂1小時),每日收入已達$5400.就算每班得6個學生,月入都$21600。高小、中學的學費,一定更多。仲未計星期六、日,可以全日補習。)

傻貓數學差,試吓計計:
600×12×3×(3+7×2)÷2
$600/月,每班12人,3個課室。平日每日3堂,星期六日,通常每日7堂。打個5折,佢每月營業額都達到$183600


老師月薪冇乜可能$2萬樓下,咁低人工,做私補收入仲多。佢有請part-time, 好大機會係大學生/退休教師,以時薪計,冇任何福利,所以佢做老闆,賺得更多。(當然,燈油火蠟,成本嘅嘢,佢自己一定會計清楚。)

另外,平日學生放學,先嚟補習。但停課期間,學生唔駛下午6點先嚟,正常會改早上至下午嘅時間補習。所以下午6點,正常好多學生嘅時間,停課時課室空空如也,好正常。

傻貓做嘅係超小型補習社,小班教學,每堂師生比例:1對1-4.

舖租?一毫子冇減過。絕大部分家長唔敢畀小朋友出街,部分轉搵私人上門補習。

寒冰期係慘,好慘。但有危就有機,或者試教online video lessons都唔錯。改變唔到外圍環境,咪改變自己態度咯。

反正冇學生,多咗私人時間,唔駛備課、出筆記、改卷,就做吓其他嘢:
1. 整理吓教材
2. 預備IELTS
3. 學琴+練琴
4. 做運動,減肥
5. 帶狗狗行山
6. 陪姨甥玩+做功課+練琴
7. 學煮嘢食
8. 學理財(睇blog+書+videos)
9. 學整教學videos
10. 旅行(去日本行山+踩單車)

凡事向好處著眼,人會開心d. 暴風雨總會過去,幾時冇人知,不過笑又一日,喊又一日。開心好過唔開心啦。

至於搵政府打救......求人不如求己啦。以前好多工種被淘汰,d人都冇搵政府幫手。電車被巴士取代,巴士被地鐵搶生意。整花牌、紙紮公仔、雨傘,式微啦。製造業北移上大陸,再搬埋去柬埔寨、印尼、越南。佢哋有搵政府幫手嗎?政府幫到咩?

香港行資本主義,崇尚自由經濟。呢個世界,有需求,就有供應。有學生,就有老師。有考試,就有補習社。停學唔會停一輩子。以前賺錢,有分畀人咩?咁蝕錢,憑咩開口求人幫呢?

仲有,持有效教育牌照嘅補習社,有幾多?大嘅好似遵理、現代、英皇,冇理由要人幫。中小型嘛,盤數好難計,而且蚊型補習社,冇牌,點證明你係堅嘅補習社?好多補習老師,學歷有返咁上下,補習只係兼職。冇咗呢份糧,又唔駛死嘅。計吓計吓,除咗圍爐取暖,互相安慰,有幾多真係要政府幫手?

總之,大家撐住先啦!

No comments:

Post a Comment