Sunday, February 2, 2020

我的投資啓蒙老師: 龔成

兩年幾前,辭咗份正職,妄想靠短炒股票,自給自足。
點知,股票太悶,轉玩刺激嘅牛熊證,結果蝕到我怕。
人到中年,冇工作、冇男朋友、樓都冇層。
蝕錢,快過賺錢N倍。

徬徨到極,剛巧有朋友 liked 龔成老師嘅facebook page.
我以前都間中有睇佢d posts, 就膽粗粗pm佢請教。

佢好詳盡咁分析咗我嘅情況,指出我理財態度嘅問題,並提出改善方法。
之後,我就開始追睇佢嘅文章、細讀佢寫嘅每一本書、睇佢嘅短片。
最後,仲上埋佢嘅股票班。

但時間同自己,永遠係最大嘅敵人。
時間一久,就唔記得自己之前衰乜,重複犯錯。

2017年嘅我:

‧40歲
‧早前玩牛熊證蝕左
‧收入$40000
‧有$31萬現金,$375萬股票

重點目標:
‧想擁有自己的物業
‧穩健投資
‧如何有效理財
上個月,我再次被劏咗隻熊,蝕咗幾萬蚊。
仲買咗隻炒股6055, 投資額...... 蝕咗過半。
而家蝕剩130萬。

最近見到龔成老師用我的處境,錄咗個video.
睇完,我就諗: 
係時候,重新檢視自己嘅投資態度、選股原則、理財方式。
仲要虛心求教,學習別人的成功理財經驗,避免重蹈覆轍。

呢個blog, 成立目的,就係:

1. 推動自己, 努力學習
2. 提醒自己先了解, 後投資

大家有興趣可以睇吓:
1. 理財個案—40歲教師置業夢
2. 讀者問答:40歲置業未算遲

2 comments:

  1. 加油, 除左龔成, 你可以留意下其他bloggers的關於價值投資 & 理財的分享, 我係佢地都學到好多有用的知識。
    另外, 可以的起心肝睇一些價值投資/現金流投資的書, 唔好再掂短炒工具了, 學識睇財務報表, 價值的分析, 相信不久之後可以增值到你定下來的目標。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你的留言呀
      最近睇緊止凡寫的書, 簡單易明, 好似朋友傾偈咁
      慢慢搞清楚價值投資的概念
      亦追看風中追風之前寫的blog,不過他的書:懶系投資法,部份章節太深,唔太明白

      Delete