Monday, February 10, 2020

文盲貓


客:「小姐寫嘢 
:「我轉頭搵同事幫你寫丫 
環顧四周弊家伙😓
全場除咗3個新移民只有傻貓冇人識寫單。😢

 😠:「妳唔識字?係咪嫌我樣衰,唔幫我寫呀?
~~👉👈我唔識睇相閣下尊容自己應該最清楚。😅
入得嚟嘅都係貴客。💗👸🤴
貓從來唔會對客人評頭品足

傻貓陪笑鞠躬😀:「Sorry~~我新嚟未識寫單我盡快搵同事幫你寫丫 
客😒 :「妳做樓面就要識寫單寫個字有幾難呀?妳有冇讀過書
~~寫字本身唔難,翻譯就睇吓譯咩啦。
不過唔代表我識寫單。
寫茶記廚房睇得明嘅單,傻貓真係唔識。😖

至於讀書🕮~~我有。我真係有讀書。📚
港大榮譽學士翻譯系畢業中大兩個碩士畢業英文基準試合格政府公務員試終身合格仲有好多唔知有咩用嘅證書和專業文憑。

傻貓再鞠躬🙇 :「好對唔住喔~我盡快搵同事幫你丫請等等。
 😞:「快d咁唔專業

😀閣下一定係專業人士。
貓會努力諗吓🤔,自己有咩專業同有咩用。
補習寒冰期,有時全日都冇1個學生。
傻貓都要交租、要開飯喔
做個專業嘅茶記小妹,有冇得諗?🙍

6 comments:

  1. 茶記見盡人生百態, 就知道香港人既質素每況愈下....
    不過妳寫得好好笑....讚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你留言呀
      我之前睇咗好多你寫的blog entries
      好欣賞你多年來一直堅持月供建行
      換著我,可能月供一至兩年,就斷供了
      你的Google sheet, 我都掙扎過,問唔問你share嚟睇
      最後見你幾個月冇update個blog, 可能好忙,就冇留言
      希望我這個重讀生,有朝一日,可以同你一樣, 財務自由

      Delete
  2. 哈哈, 其實我唔忙, 不過就係無咩好寫, 個個月都係咁月供, 我怕人睇到悶!
    其實呢…我仲未到財務自由, 不過方向正確, 只係時間問題啫 😊
    大家都要加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每次大跌市
      都係財富轉移的時候
      大家一齊加油

      Delete