Saturday, February 8, 2020

茶記小妹:你同我食咗佢



有位國字面嘅先生招手。
瞥見桌上食物已到齊,傻貓上前探聽軍情。

客:「小姐,妳試吓我塊扒啦。 」
😱我同你三唔識七,我唔想染愛滋喔。
學生同我講 :錫錫都會有BB. 我食咗,實死梗㗎。

客對住呆貓:「你食咗先講啦。 」
貓繼續天然呆。

客忍唔住講真心話:「塊扒酸㗎。 」
咦~好衰㗎你!酸嘅仲叫人食。
你細個一定冇聽書。萬世師表孔子曾經講過 :「己所不欲,勿施於人。 」
同學,你明唔明呀?

我:「麻煩你稍等,我搵經理嚟幫你丫。 」
望住雞扒意粉嘅茄醬,真係唔知係乜酸。😅

經理收咗入廚房,同廚房嘅一哥切咗少少試食,一致裁定:投訴不成立。
不過,為表誠意,廚房大哥再煎返熱塊扒,原碟回歸。

經理 : 「先生,塊扒可能有少少雪味,不過唔係變壞。
我哋已經幫你翻熱咗,請慢用。 」
國字面聽完,真係乖乖哋食到粒米不留。
放心啦,你未來老婆一定靚爆鏡,冇豆皮。

No comments:

Post a Comment