Monday, November 30, 2020

11302020: 11月股票期權結算 (首次在IB收取期權金)

11月27日的期權已經全部到期,今日計算這次實驗,收取了多少期權金。

我跟伊面的Patreon 教學,用IB, 去account management home > reports > Activity > Year to date > Trades 

拉落去,睇Equity and Index Options.


T. PRICE 是扣除佣金後的成本價。

PROCEEDS 是扣除佣金後的權金出入。

這次實驗,沒有提早平倉,已過到期日的期權,合約已變廢紙,quantity會顯示0. 



撇除未平倉合約,11月的短倉期權金收入: HKD $1343 + USD $13

11月的長倉期權金虧損: HKD $829





總結

長倉

我的執行力低,長倉即使2度看準了700會跌到$570附近,但蝕時間值,加上兩次股價下跌時,我都在上課,無法執行止蝕。長倉只有在股票有明顯走勢時,才會再使用。雖然長倉: 輸有限,贏無限。在我手上,只會變成牛熊證一樣,一係贏爆,一係輸死。

短倉

我的目標: 每月用期權,賺3-5%. 如果不斷努力鑽研,回報還是跑輸2800盈富基金,不如直接月供2800算了。

想法: 希望利用蟹貨,去錢生錢。同時,用低價接貨,加強持股信心。

今次做實驗,由於都是即月計算,時間值低,回報亦低。日後當回報有大概$3000-$4000, 才做短倉期權。為了增加回報,會以做遠期合約為主。

11月股市波動細,short put / call, 都沒有見過行駛價。但如果股價波幅大,只要權證觸到行駛價,就有機會提早接貨。如果股市突然大跌,多隻short put要同時接貨,必須預留足夠現金。

美股1個quantity, 等於100股,市場成功活躍,不少熱門股票也交投活躍,買賣差價較細。預留接貨資金雖然多,但回報也較吸引。不過如果naked short call, 好似Tesla咁突然急升,到價時沒有貨交給買家,就會出事。Naked short put都一樣,100股Tesla, 已經是我可動用的全部資金。如果這樣all in 一隻股票,我覺得風險太大。還是10股咁買正股,較安心。

Short put (短倉認沽期權)

選short put時,我會揀自己真心想持有的股票,以到價必定接貨旳心態,買入股票期權。同時,預留現金,準備接貨。

Short call (短倉認購期權)

選short call時,我會揀自己不想再持有的蟹貨。

本來不看好股票,應該斬纜換馬。不過,部份悶股,股價波幅細,齋收息其實也不錯。我會將小部份股票,做遠期short call. 以時間換金錢。用伊面Boss的話,就是"畀股票跑私鐘"。

4 comments:

  1. 欣賞.我都學緊做SP.SC等做法
    11月俾人6蚊CALL走左建行.但我5.3做6蚊點知,半個月到價...雖然COST係5.5x
    接貨同CALL走貨都試過.之後就可以用同你同樣既方法黎增加現金流.
    不過真係要量力而為.計好數先做
    加油!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 谷友提醒: 期權,始終是time the market的行為
      如果看好某隻股票,可以直接買入正股。
      以免正股好像TSLA, 一升冇回頭,錯失買入時機。

      Delete
  2. Replies
    1. 從別人的失敗,吸取教訓,永遠是學習的捷徑。^^

      Delete