Monday, November 16, 2020

活在當下: My perfect timing

昨晚walk Muimui時,我哋傾閒偈。

貓: "我前日喊呀~"

一哥:"對唔住呀~你唔開心時,我唔喺你身邊~"

貓:"唔係呀~我自己喺腦入面打交,抖唔到氣咋。"

一哥:"佢哋點樣打交㗎?講畀我聽吓?"


貓諗咗一陣。

"我好想搞好補習社,網友、新朋友都畀咗好多好有用嘅意見。但我唔知邊度開始好,太多嘢要做。

之前我唔知自己做得咁差,好震撼。一直自我感覺良好,只係冇新生walk in.

原來呢個情況,係自己一手造成。"

佢:"人哋嘅意見,你未必全部啱用。啱用嘅,就分開嚟,逐日逐d, 慢慢做咯~"

貓點點頭。


"我前日同朋友行大東山呀,佢哋大我少少咋。

阿昌個仔,19歲喇,讀year 2喇。Rebecca個仔都F.2啦。

我都4字頭啦,都冇小朋友。我係咪冇得生㗎喇?

生咗,都唔知有冇精神體力去湊,又可能有代溝。"

佢:"佢哋都好早婚喎。咁你20歲時,又做緊咩呢?"

貓:"我讀書呀📚~讀緊year 3,就嚟大學畢業👩‍🎓。跟住,讀教育文憑、訓導文憑、翻譯碩士、通識教育碩士、輔導課程,教育局仲要我哋老師,每年完成50小時進修時數。我教英文、通識、歷史,年年都讀150小時以上呀~

我仲幫東尼,做咗好多份mechanical engineering 嘅功課,佢成功讀完大學嘅bachelor、master degrees.仲有同佢溫書,考保險嗰幾份卷,仲有CFA~"

貓中英夾雜,一哥應該唔明我講乜。😅


佢:"係咯,每個人嘅生活方式都唔同丫嘛~你都冇渾渾噩噩咁,嘥咗時間呀。"

貓好奇:"咁你20歲時,又做緊咩?"

佢:"我幫大佬、二佬,打工還債咯~"

貓:"吓?咁慘😟"

佢:"嗰時打2份工呀。一份日頭,朝8晚6. 另一份做酒吧,晚7朝5. "

貓:"好辛苦呀~都冇時間休息。"

佢:"所以我幫佢哋還清嗰幾筆債,就好少同佢哋聯絡喇。

賭仔,你幫唔到好多次。未還完,又有新嘅債。"

貓:"嗯,都係嘅。"




人事會過 情事會過 讓我撿起碎片
不受傷那算活過 最終一切也是我

我哋都被親人傷害過。受傷了,都要學懂保持距離,好好保護自己。


幾多的關心統統都不會插手

我都要諗嘢正面d, 唔可以搵人做情緒垃圾桶。

人哋就算想幫,提出的意見再好,落實執行嘅係自己。

就算幫到今次,都幫唔到好多次,始終要自己安排、處理。

貓已經好幸運,遇上咁好嘅網友、新朋友,無私咁分享成功之道。

仲有一哥不時聽我講嘢,畀到情緒嘅支援,仲會幫我分析可行性、提議緩急先後的順序。

剩下的,就是自己的判斷力、執行力。


如果堅守變強求又如何
還是要傾出所有

每個人有自己嘅perfect timing.

與其羨慕別人,不如欣賞自己當下擁有嘅嘢,珍惜眼前人。

現在的半退休生活,壓力比做全職教師,少好多。收入雖然不穩定,但這個月,已經回復3萬幾蚊。

在學校做合約老師,工時長、多會開,面對各式各樣的同事、上司、家長、學生,壓力很大。

現在,多咗時間帶狗狗行山、學琴、練琴、玩德文、學投資、陪家人,也結識了不少山友、網友。這些新朋友,擴闊了我的視野,讓我察覺自己的不足,也激發我作出改變。

這種生活,以前我完全冇諗過。

人生,原來可以不一樣。


感情方面,層樓落一哥名,我又幫佢籌措緊資金,開茶記。

將一切押注在他身上,確實是一場賭博。

我可以做嘅,係繼續堅信自己的選擇,同時為自己留逃生門。

所以,我hold起咗打算借畀佢嘅資金,嘗試整大個餅,再借畀佢。

亦透過我嘅人際網絡,搵銀行傾,睇吓邊個貸款offer最靚仔。

暫時問過,一哥層樓只係開始供款不久,銀行主要係提出無抵押嘅私人貸款,息率大概2厘,可借50-80萬。


曾經爭取過 曾經也灰心過

但我繼續前行 無堅不摧的走過

無論係創業,還是感情,都要真正努力過,才有資格論得失。

6 comments:

  1. I believe you will wisely handle it. Trust yourself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope I do have the wisdom.
      Thanks Ray for your support.

      Delete
  2. 貓姐,你的文筆坦率真摯,也感受到你對人生的變化幻無常的和感性的一面。想不通的,就暫且放下吧!不要妄自菲薄,加油💪!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😅投資需要理性思考、分析,我的感性思維,好阻頭阻勢。
      其實想不通的,再想一百遍、一千遍,還是一樣。
      只好逐樣逐樣,one step at a time咁,睇吓accomplish到幾多,行到幾遠。

      Delete
  3. 現在做教師真係好難頂,這兩年更不在話下。
    我家人做咗教師廿几年,三年前都毅然辭職,佢話好多學校啲行政措施,壓迫得老師到痴線程度。你一早辭職去開補習社,起碼快人舖咗條路。做生意要學的,現在有番收入,不停探究,都係樂趣來的。加油。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都下咗好大決心
      離開學校,世界可以好大
      相信你的家人,生活比以前更開心

      Delete