Thursday, November 5, 2020

20201105 理財重讀生倉儲

😊😊😊幾經辛苦,今年第二次,個倉返到正數: 

Stock Value:
$1,122,060.88
Gain/ Lose:
$24,040.56


變動:
1. Oct 6: 1830 必瘦站, 收股息 $9,520
2. Oct 9: 66 港鐵, 收股息$1000
3. Oct 17: BOUGHT 1 AMZN @ 3346.36
4. Oct 19: BOUGHT 6000 697 首程 @ 6.73 
5. Oct 22: BOUGHT 7500 @ 6.335
6. Oct 27: SOLD 7500 @ 6.365, 蝕 $51.95
7. Oct 23: BOUGHT 10 TSLA @ 412.56
8. Oct 26: SOLD 100 DIS @ 126.091, $2328.09
9. Oct 29: BOUGHT 50 BEKE @ 72.37 
10. Oct 29: BOUGHT 10 FVRR @ 158.87
11. Oct 31: BOUGHT 30 ARKK @ 90.21
12. Nov 5: SOLD 50 BEKE @ 74.37, 賺$944.37


檢討:

須加強執行力:
今日香港股市大升,當個個開心,數緊銀紙時,傻貓嘅12,66,778,788,1830,仍然斯人獨憔悴。😔

友邦、港鐵、恒地,分別佔傻貓持倉14%,13%,12%. 😥

友邦
友邦每次上到$80左右就倒跌,睇住佢浮浮沉沉,每次高位都想走貨,但又怕好似CRM, LVGO, 比亞廸, 騰訊咁,走咗係回一回,又破頂。
但保險股就係咁,升幅總係唔大,跌幅亦有數計。我買入價唔高,好多時未穿買入價,已經拗腰反彈。
谷友話同英Sir一樣,唔睇好保險股。加上簡單的醫療保險、危疾、人壽、旅遊保,已經改為網上銷售。大眾對大型保險公司嘅產品要求,大幅下降。
不過,昨晚鍾Sir先講緊,AIA係亞州壽險龍頭,雖然友邦短期會因為投資在美國長期債券,回報率跟國債孳息率一齊低企,但我哋應該將焦點放在下年2021年。

港鐵
明明票價每日帶嚟現金流,加上佢最近同新世界合作發展嘅荃灣私樓柏傲灣、大圍柏傲莊,賣得唔錯,而且佢做物管一向幾好,可惜股價一直冇起息。

恒地
舊經濟股,去年10月買入,之後一直尋底。 
2020年,成街吉舖,但都冇令樓價大跌。想搵便宜貨,除咗要有相熟經紀,仲要準備充足。否則,稍為低水嘅樓盤,稍縱即逝。

香港電訊
知道佢涉足旅遊、金融、電視,我已經想沽咗佢。但個價又冇乜升跌,咁咪諗住繼續收吓息先。結果,呢幾日開始連$10都跌穿埋。 

我對科網股冇乜研究,亦唔識估值,好多時係跟人買,所以冇乜信心長線持有。但係今年好彩有呢d tech 股,個倉第二次返到正數。 
有谷友好勇敢,對舊倉斬立決,將資金放晒去ATMXJ+388. 
雲地亦都轉身好快,由收息股擁護者,搖身一變,成個倉都係tech 股, 放晒去FAANG, ATMZJ. 
我真係唔敢。 

分享咗我嘅想法後,谷友提醒: 最好忘記之前的買入價,應該比較個別股票的前景,最重要係做基礎分析、有自己的看法。 
老實講,如果現在手上有一球現金,我唔會入手呢堆股票: 778, 788, 52。
但要執倉,我仲係唔捨得止蝕。

必瘦站
本來隻必瘦站,蝕到喊。但收到$9,520 股息,扣埋手續費,帳面竟然係賺$4,593.97。加上妹妹話:美容院忙到冇停手,除咗1星期1日嘅公眾假期,公司已經完全唔畀員工放假。大家冇得去旅行,駛錢鬆手好多,好多客人都願意花錢,扮靚靚。
佢哋管理層,OT冇錢收,但下屬仲慘,冇數返,唔畀放假,仲要無償OT call 客。

不過,必瘦站嘅客仔,主要係自由行嘅內地客。同妹妹剛辭職嘅公司,客源非常唔同。而且,妹妹公司係高檔路線,賣終身服務; 必瘦站係中下游市場。
斬唔斬好? 美容院的冬天,係咪已經過去??
要斬,唔止唔捨得,仲驚斬錯冇仇報。

理性睇,止蝕咗,轉賽道,已經可以彌補損失,仲有賺。
但我怕高位入tech 股,低位走咗舊經濟股。 咁就左一巴、右一巴。

谷友提醒: 分注入市,會比一次過投入資金好。呢個策略,我今年開始執行。
不過因為入手嘅都係新經濟股,好多時一入就升,根本冇機會入第二注。另外,信心唔夠,隻股跌少少,都唔會加注。當佢哋爆升時,我都只係賺得好少。但樣樣賺少少,今年嘅新賽道,帶嚟嘅回報已經好可觀。 

佢哋嘅比喻好正: 揀股好似揀老公咁,揀咗就揀咗; 如果發現老公變咗心,就離婚。成日埋怨,又唔肯放手,只係浪費緊自己青春。 
睇返自己對感情嘅做法,真係好似。自己一直想組織家庭,想要小朋友,但係明知ex係asexual, 有愛冇性,因為唔想hurt佢,自己又唔捨得段感情,都一齊咗5年。 如果早d放手,我而家就唔駛擔心: 可能連高齡產婦都冇機會做。

總結:
唔捨得斬纜,又不斷投入資金入新賽道。結果: 呢刻有20股票。😱


執倉變得迫切。
昨晚賣咗BEKE. 呢隻係跟ARK買嘅。我subscribe咗trading desk, 日日都收到trading records. 不過,抄功課都冇用。隻BEKE, 我一入就跌。昨晚升返少少,沽咗。移卡,ARK連續買咗好幾日,但股價都係冇起色。我唔識移卡,冇買。要買我寧願再加注入有贊,或者買京東。最少我知佢哋係做咩生意,盈利係點樣嚟。

回報最好竟然係345 維他奶。20.67%. 證明買入時機,的確非常重要。
第二靚仔嘅係ARKW, 18.80%. 

其他最搶手嘅科網股,我都出出入入咗好多次。冇乜眼光,唔識最高位走,錯失最低位,但因為都算低買高沽,肯認錯,再入貨,仍然有升幅。
偏偏隻 Facebook, 又係一入就跌。呢刻都係蝕緊2%. 

考慮緊跟米兄、雲地轉賽道。不過,首先我要學估值,同面對自己嘅失敗。
同谷友傾偈,明顯見到自己的財商,同佢哋差天共地。如果我永遠唔學識止蝕,投資回報唔會好得去邊。

8 comments:

  1. Replies
    1. 其實是疫情改變了整個經濟體系,我才想到未來會是科技主導的世界,反應已經比其他聰明的投資者慢了很多。

      買什麼股票都不要緊,最重的是可以為你帶來回報,否則就等於是渣男/渣女,走得快好世界🤣

      Delete
    2. 多謝你嘅留言🤗
      我好崇拜你㗎😍,你嘅分析力、執行力,好厲害👍
      而且,你個blog整得好靚👍👍

      我連加幅圖,都搞好耐
      d字成日忽大忽細,圖又移位😔

      Delete
  2. 師姐,你可以當想儲一隻新經濟股,先小注試價。
    坐得耐,信心增強後,股票又升,到時再位加大注,萬一估錯大回調,到時先再斬。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即係
      1.分注入
      2.只要股票體質好,向上向下溝,都冇所謂?
      3.好似J Law咁,設定止蝕位。
      對嗎?

      Delete
    2. 我唸而家d趨勢玩法,大部份都係咁,都係細注,大注,走。

      大部份都係呢3個流程而已,溝貨前題,要睇你的角度,是想溝淡還是加注,自己想法,J law都係類似原則,保護盈利為首要原則。

      Delete