Friday, November 27, 2020

初行鳳凰山; 租客欠街數

今日,星期五,我每星期最期待的行山日。

Rebecca, 阿昌都遷就我,放慢腳步,影吓風景相。鳳凰山好多芒草,而且人少,好relaxing. 2星期前,行大東山,周圍都係人,我性格內向,好唔慣,連相都唔想影。



Muimui 16歲喇,上斜依舊冇難度,不時回頭搵奴隸獸,側起個頭,思考奴隸點解愈行愈慢?






回到現實世界,租客A話要報警,有收數佬上門。

聯絡欠債的租客Mary,她話忙,唔得閒。又話錢唔係佢借,係佢朋友借。








佢有交租,雖然$4000, 只交了$3500. 水電費一直拖欠。

租約2022年6月30才完結。她會搬走嗎?

會不會最後搞到其他租客搬走?

Mary話欠$2萬,我想幫佢還咗就算。一哥話唔好,今次2萬,下次唔知。而且,好多封財仔、銀行信,都係important,  urgent. 問題未必係佢講得咁簡單。

Mary頭2年,係好租客。航空業今年難捱,希望Mary捱得過。

作為業主,我可以點?應該點做?

之前已經減咗佢租,減免咗佢電費。咁佢都搞唔掂,又影響到其他租客,我除咗擔心,仲可以點?




12 comments:

  1. No panic, hk still has law and order. 1 Gor is right, must not pay for the tenant, let she face the problem and to settle it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然有報畀稅局,講咗出租,但冇打釐印。
      這時勢,大家生活都艱難。我唔想踩多腳。
      但影響到其他租客,我好擔心。
      希望佢真係會處理,又處理到。

      Delete
  2. 唯有攤開同租客講佢想点,在商言商,再借兩萬,真係無底深潭,小心師姐!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢一直話會還錢,又話欠款唔多
      但似乎一直冇聯絡過債主
      唔係唔會有收數佬上門

      Delete
  3. 買樓收租真係煩😂😂😂
    買股收息舒服好多,起碼訓到覺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買樓,才能低息做長年期槓桿
      通常股票升到個個都賺錢,連我班親戚都問number時,我就賣股買樓。

      Delete
  4. 首先,行山啲相影得好靚。第二,租客欠債,佢應該自己解決。如果他日佢變成租霸,我有律師聯絡資料,專門處理這類事情。別擔心。

    ReplyDelete
  5. 很多年前,我親戚試過二次租霸,結果都要出律師信,跟著執達吏拿人封艇,便無辦法。。如果黑吃黑,衹會令問題沒完沒了!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 劏房問題反而簡單,只要截水截電,租客自己會搬走
      我係怕佢未走,其他租客受不住滋擾,走先

      Delete
  6. 。。籃天白雲,那芒草拍得真捧,有時煩惱的事,走一轉地方,確實會精神爽利得多,Take care師姐:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😊 對呀
      我比較容易自尋煩惱
      但帶Muimui去行山、玩獨木舟、踩單車時,我就成隻馬騮咁,冇時停,好開心😄
      而且,香港真係好多靚景,心曠神怡

      Delete