Tuesday, December 1, 2020

我咳,所有人唔准食煙


晨早流流,收到租客Anne一連串訊息。

上次佢話架𨋢個掣壞咗,出唔到𨋢,要行1-2層樓,先返到屋企。跟住話要去酒店暫住,叫我畀酒店錢。今次又唔知咩事~😥


佢: "喂,妳去叫韓國妹個friend,唔好再喺走廊食煙喇。我唔鍾意食二手煙。冬天咁凍,我會開窗。開窗就吸二手煙。叫佢入房食啦。唔該晒"

"如果要我閂窗,開冷氣,咁對我好唔公平咯"

"我係咪要整張告示喺走廊,提醒所有人: 唔准食煙?"


傻貓食緊早餐,簡單回應: "走廊是公眾範圍喎。可貼。"

佢:"咁唔該你提醒韓國妹。唔該。"


本來我可以畀個👌符號佢,故事謝幕。

不過我衰坦白。

"正如前述,那是公眾範圍。我冇權制止其他人,敬希諒解。"

"走廊是開放式地方,不是後樓梯、電梯大堂、密閉空間高達5成的公眾地方。並不符合政府控煙辦的禁煙範圍標準。"

"韓國妹是有教養、合理的人,妳可以有禮而直接,表達你的想法。"

"她極少用whatsapp, 我平日也不會騷擾租客。如果要等她看到我的訊息,再等她去提醒那位並非居住這裡的朋友,需要的時間可能比你想像的長,效果也不會這麼好。"


佢睇完勁嬲。

佢:"我冇時間去處理呢件事。我同佢冇講過嘢,招呼都冇打過,唔想同佢嘈。"

我有點疑惑: "街坊打招呼,係平常事。遠親不如近鄰。"

"如果你真係唔鍾意食二手煙,而對方又有權在公眾地方吸煙,唯一方法是好聲好氣求人。"


佢:"我好心提提你: 你係業主,呢個係你嘅責任。"

我:"如果事件發生在屋內,我當然會處理。我買嘅係個單位,但唔包括外面嘅走廊。"


佢超火滾: "我有健康問題。總之,佢哋唔可以喺走廊食煙。我聞到煙味,會咳。瞓緊都會咳醒。"

我:"旁邊另一個單位,據我所知,都有位租客食煙。業主知情,亦因此要求我哋晾衫時,要預留空間畀佢嘅租客食煙。"

佢:"如果係咁,我係咪要直接同那位業主講? 叫佢唔好畀租客食煙?"

我唔係好習慣同情緒咁激動,講嘢咁大聲嘅人講嘢。只好重覆立場、論點,並承諾會轉達佢嘅素求,畀韓國妹知道。

佢只係話: "我唔想聽"


同韓國妹溝通時,佢問: "Anne點樣控制外面嘅人同事?"

"如果我嘅朋友,喺屋內食煙,煙味唔係更加濃郁咩? 仲可能火警喎。"

"我哋當日決定共住一室,就應該預咗要忍受某些自己未必喜歡嘅情況。

點解個個都想控制所有人、所有事,而唔係諗辦法去接受,或者改變自己?"

"非常抱歉,可能我講嘅嘢,比較霸道"


嗯~

三個女人,一個墟。

一間屋,住咗三個女人,真係好煩。

每個都好有性格,我行我素,誰也不讓誰。

如果重頭嚟過,我結唔成婚,又辭咗職,冇錢供樓,仲會唔會劏一間畀自己住,再出租另外兩間房?

不過,如果當日唔劏,呢層樓應該已經畀銀行收返,做咗銀主盤。

2 comments:

  1. 本來好簡單嘅事,佢自己講就好了。總要使人唔使本。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我send 個message畀韓國妹都好簡單
      問題係: 我知道唔會有咩效果
      本來想調整佢嘅心理預期,結果撞板了

      Delete