Wednesday, December 2, 2020

你幸福嗎?



(圖片來源: 我不清楚,伊面Boss share出嚟嘅)

昨天有谷友話: "但睇見個班十年黎都無物慾既朋友,我一講親城中有咩餐廳好食,佢地都淨係會答無聽過/無興趣,又會為佢感到有d可惜…",我諗: 我就係呢類人 -- 呢類無端端被人覺得好可惜嘅人。

物慾,曾經有過。成千呎嘅2層複式,超大嘅廳,全屋訂造嘅特大傢俬,我曾經擁有。一餐飯,$3000 落樓,我試過。東歐自由行,自己搵資料,逐個國家去,玩足大半個月,試過。買衫,我以前係同saleslady講: "門口個model 著嘅嘢,唔該你執一set啱我size嘅畀我"。千幾蚊一條頸巾,幾千蚊一件大褸,千幾蚊一個bra, 一對boots. 個個月都交好多卡數。

但係,當我發覺,人生無常,呢個世界冇任何一個人、一樣嘢,係屬於我嘅時候。當爸爸可以突然在半個月內,由行得走得,變成離開我哋;當穩定工作,因為另一半精神問題,我辭職陪佢睇醫生,冇晒收入;當同衾共枕的另一半,突然講你知: 佢精神病好返,不過同你好朋友搞埋,仲有咗BB,10年婚姻劃上休止符……

食餐好嘅,係咪真係咁重要? 住大屋,用最新型號手機,係咪最重要?

我寧願花時間,行吓山,做吓運動,學吓嘢,睇吓書,同屋企人相處。唔止因為我冇安全感: 錢用咗,唔知幾時賺得返。最重要嘅係: 我唔錫自己,仲邊度會有人錫我? 我唔好好照顧自己嘅身體,病咗,只會係別人嘅負累。保險嘅醫保,只可以在經濟上幫輕吓家人。屋企有病人,對家人係一個心理包袱。

我已經冇爸爸,唔想連媽咪都冇埋。當日,冇錢喺仁安即時做手術,錯過咗救佢嘅最後機會。我點慳都要儲錢,媽咪有病痛時,我可以即時攞錢出嚟醫佢。

每個人的人生際遇,都不一樣。有人天生購物狂、有人喜愛斷捨離。懂得活在當下,珍惜身邊人、滿足擁有的東西,就可以感到幸福。因為,你的幸福,和我的幸福,沒有必要一樣。幸福,只是一種感覺,一種非常主觀的感覺。

這一刻,有愛我的人、我愛的人,我的家人、男朋友、我的狗狗,都生活得開心,我已經很滿足。




未來個多月,停課+聖誕假期,加上好多學校取消了考試,補習社肯定會再次進入寒冬期。這幾日,已經好多家長,要求暫停補習。還是多讀書、好好練琴、多做運動、玩德文、冬眠吧。就當提早適應財自生活,也好。

泰剛才又嚟請我食晏。Muimui好似唔認得佢喇。只係泰唔知點解,仲係維持最少一個月,要見一次面。剛才佢仲要即場打視像電話,畀遠在加拿大的大姐。有愛冇性嘅佢,係咪當咗我係親人? 我就嚟生日,佢話想正日當日,親自下廚,邀請埋Muimui 豬。

一哥早幾日話要娶我,但誰會愛一個大負累?沒有現金流,每日食風,可以維持生活嗎?結婚,還是等有小朋友再說吧。以我的體質,恐怕是天方夜譚。


這星期,看了好多本書。冇乜觸動,睇完就算咁。

今晚7:30繼續上鍾記的視像課程<看年報推算公司價值>。上次那堂,其實我仲係好多嘢唔明。今日要學計算估值,好多會計的名詞,PB, PEG, EBITA, DCF, DDM, SOTP. 這些我在鍾記的<<選股與估值>>看過。頭好痛。完全唔明。一陣補完習,會再睇多幾個鍾記的videos, 對照今堂嘅PowerPoint, 預習咗先。

今日又學琴。總係唔明星期一老師Lawrence講乜,我根本跟唔切,返屋企又唔識彈。學費唔貴($290/共4堂/2級/30分鐘),又在補習社隔幾個舖位,加上佢低價賣琴畀我,又係朋友的哥哥。唔知點開口話唔再跟佢學。

只好跟多一個星期三老師,在補習社對面,2步之遙。學費好貴($360/每堂/45分鐘)。不過,真係明白,回家自己都練習到。Lawrence每堂都教2-4首新歌,Ms Yuen會跟住教,但我學習能力差,佢每堂只跟到1-2首,剩返嘅,我返屋企再睇YouTube 自學。學得好吃力,不過我真係開始彈到一些幾好聽嘅歌仔。希望將勤補拙,學到上3級。如果彈到"夢中的婚禮",就好喇。 

14 comments:

  1. 貓姐加油!我對物慾一般,既不缺又不好,但想買就會買。我以前都有教人彈琴,不過已冇教好耐,有時間都湊囡,囡囡是我唯一學琴學生,哈!希望你繼續享受音樂,相信你有朝一日一定可以彈奏到自己喜歡的歌曲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝妳^_^
      我覺得你好易知足,所以應該係常樂嘅人^_^

      Delete
  2. 一哥係好人,強項不在於理財,優點你董的...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你啱
      佢前幾日先話早咗賣隻388熊證,蝕咗幾千蚊
      不過,同我之前蝕成層樓比較,小巫見大巫啦
      反而係我身體差,未必有小朋友
      咁未有小朋友,就冇迫切性結婚

      Delete
  3. 加油,有時簡單生活,人知足已好好。
    反而人愈大,愈想擁有多d時間,
    用黎做咩都好,最起碼係擺番落自己身上,
    工作好已經微不足道,當然前題手上資金夠基本開支,
    不愁兩餐😊😊

    ReplyDelete
  4. 加油!同家人在一起,讓我感到幸福。知足常樂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😊 開心嘅人,可以將正能量,感染身邊人,令更多的人都開心。
      知道你開心自在,我都為你開心。🤗

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "公有"所有資產,即係點?
      一哥冇錢嘅,現時層樓,我畀首期,佢月供。層樓係佢單名做業主。
      如果分手,我咪攞住我的付款記錄、佢簽名嘅同意書,分錢走人咯。
      對住冇資產嘅人,婚約似乎冇乜保護作用。

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. XD 所以媽咪叫我快d 生小朋友
      但係未有小朋友,唔好結婚住

      Delete
  6. 傻貓姐,加油,每一個人生難關都會令自己升呢,感覺到依家既你至係晌人生最好既階段。

    ReplyDelete