Friday, December 25, 2020

茶記小妹:豬扒不似預期

 


豬扒通上枱。

靚女臉色遽變:「呢d黑色一點點係咩嚟㗎?」

城哥隨口答:「哦~黑椒嚟嘅,唔係污糟,唔駛擔心。」 

佢塊面黑晒:「我唔食黑椒㗎~我唔食得黑椒㗎~我食黑椒會敏感㗎~我喺出面食豬扒通,係冇黑椒㗎~」

可能心情太激動,靚女隨手拎起杯凍檸茶,飲咗幾啖,平復心情。


佢:「你幫我取消咗佢。我唔會畀錢嘅。」

形勢險峻,訓導出場。


訓導:「小姐,我可以幫你整走d黑椒~」

佢拒絕。

訓導:「咁我取消個豬扒通,淨係收你杯凍檸茶嘅錢啦。」

佢對眼碌到好大:「我而家咩心情都冇啦~你取消咗成個餐佢啦!」

茶記唔係冒險樂園,只提供食物、飲品,不保證送贈歡樂。


訓導講事實:「但係檸茶妳飲咗喇喎。」

佢:「而家係你哋令我冇晒食慾喔~我一分鐘都唔想留喺度咯~」

訓導:「咁我畀個外賣杯,你攞走啦。」

佢收拾行裝:「我實投訴你哋㗎。」 你唔出聲,邊個知你要走黑椒?邊個知你對黑椒敏感?每間餐廳的烹調手法,都不一樣。

好多人開口就我我我。全世界得你一套價值觀?個個圍住你轉?  


後記:

今日有位谷友受訪上鏡,原來真人好young.

突然諗起呢篇冇出過街嘅舊作,share吓先。

有時,我哋會自己set好多框框,有時自以為是。

我要不時提醒吓自己,世界有無限可能😃。

4 comments:

  1. Replies
    1. 咁你有咩夢想?
      你想講,我就聽🤗

      Delete
  2. 等了數天,仍不見和諧號發表夢想,看來被師姐這豪言嚇怕了,我反而心底有個夢想,新的2021年期間,從書局的書架上,搵到一本:傻貓理財雜記(第一版),就心滿意足,哈哈!加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哎呀!
      仲以為你真係有夢想,可以立此為據
      The best way to achieve a goal is to TELL EVERYBODY, so everybody will see you fail if you don't do so!
      Got it?

      Delete