Monday, December 7, 2020

20201207 理財重讀生倉儲

習慣每月檢視投資情況,今個月因為幫昔日鄰居的狗狗,尋家+暫養,遲咗出post.

借+買了好多投資書籍,今日開始,可以再靜心閱讀了。

因為,今日在Facebook + IG, 出咗post 後,終於有人肯領養Bobby了。

Lucky仍然未有人肯收養,但領養人願意暫養Lucky. 也好,暫時放下心頭大石。

相信陳太在天之靈,都會好欣慰。

陳生也可放心,離開傷心地,好好展開新生活,照顧外母。


今日個市回咗500點左右。截至午市前,我個倉係咁:

Stock Value:
$1,030,724.47
Gain/ Lose:
$90,702.67


變動:

1. Nov 5: SOLD 50 BEKE @ 74.37, 賺 $944.37
2. Nov 6: SOLD 10 FVRR @ 166.78, 賺 $688.51
3. Nov 9: SOLD 28,000 1830 @SEHK @ 3.02, 賺 $3039.04
4. Nov 9: BOUGHT 1 700 Nov27'20 590 PUT (TCH) @SEHK @ 7.35 
5. Nov 9: SOLD 1 700 Nov27'20 590 PUT (TCH) @SEHK @ 6.87蝕 $48
6. Nov 9: BOUGHT 100 700 @SEHK @ 626
7. Nov 11: SOLD 8,000 788 @SEHK @ 1.32, 蝕 $2925.08
8. Nov 11: SOLD 1,000 1299 @SEHK @ 89.5, 賺 $16550
9. Nov 11: SOLD 1 700 Nov27'20 520 PUT (TCH) @SEHK @ 4.1, 賺 $410
10. Nov 11: SOLD 1 700 Nov27'20 640 CALL (TCH) @SEHK @ 2.76, 賺 $276
11. Nov 11: SOLD 2 12 Nov27'20 34 CALL (HLD) @SEHK @ 0.09, 賺 $180
12. Nov 16: SOLD 30 ARKK @ 99.53, 賺 $2299.88
13. Nov 17: SOLD 1 1299 Nov27'20 80 PUT (AIA) @SEHK @ 0.11, 賺 $110
14. Nov 17: BOUGHT 1 700 Nov27'20 570 PUT (TCH) @SEHK @ 7.81, 蝕 $781
15. Nov 17: SOLD 5 939 Dec30'20 6.75 CALL (XCC) @SEHK @ 0.034
16. Nov 17: SOLD 2 12 Dec30'20 35 CALL (HLD) @SEHK @ 0.21
17. Nov 17: SOLD 1 700 Nov27'20 550 PUT (TCH) @SEHK @ 3.67, 賺 $367
18. Nov 18: SOLD 2 NIO Dec24'20 37.5 PUT @ 3.24
19. Nov 18: SOLD 1 TSM Nov27'20 87 PUT @ 0.13, 賺 $101.4
20. Nov 18: SOLD 3 1299 Dec30'20 107.5 CALL (AIA) @SEHK @ 0.15
21. Nov 23: SOLD 4 1928 Jan28'21 28 PUT (SAN) @SEHK @ 0.36
22. Nov 24: SOLD 2 NIO Dec31'20 42.5 PUT @ 2.46
23. Nov 25: SOLD 1 5 Dec30'20 35 PUT (HKB) @SEHK @ 0.17


檢討:
11月已平倉合約,短倉期權金收入: HKD $1343 + USD $13
11月的長倉期權金虧損: HKD $829
本月未有任何要接貨的股票,權金已袋袋平安。

學海無涯:
11 月開始,學習運用期權,嘗試低位入貨,高位止賺。開始時,因為操作錯誤,買錯騰訊long put, 微蝕 $48. 其後long put 因不願止蝕,變廢紙。兩張期權長倉,為組合帶來虧損 HKD $829.
其後,經過反覆練習,開始了解Short call, short put, long call, long put的操作。

暫時,傻貓會繼續用SP, 低位接貨。
不過,上次NIO跌破行駛價,而SP因未到到期日,或者其他原因,買家沒有行駛期權,冇貨可接。眼白白看著正股急彈回升,未能食升浪。
以後,期權、正股的操作,會分開兩份資金。

另外,友邦、港鐵、建行、恒地這些股票,我會繼續讓他們跑私鐘,做out of the money嘅short call, 收返少少期權金,當利息。

騰訊
再次摸頂,於$626買入1手。帳面已蝕 7%, 即 $4,464.69
買入原因: 想做期權實驗,做SC.
現時已收權金 $1543. 慢慢做SC, 應該可以彌補損失。
不過,以後唔會再做這樣無聊的事了。
投資金律: 不要輸掉本金。以後要牢記。

ARKK
基金阿頭Catherine Wood由老細,變做打工仔。我唔知ARKK嘅投資取向,會唔會有變動。這是主動型基金,如果話事人唔同,回報都會唔同。由於我組合內已有ARKW, 先行沽出ARKK止賺。

CRM
回顧本年沽出的股票,不少明顯沽早咗、沽錯咗。
當日 $162.56 買入CRM, $175.25沽出。
可是,股價其後愈升愈有,最高升到$284.5
近日它高價收購WORK, 大家開始再重新注視、重估它的股值。

FVRR
另一隻賣錯嘅係佢。作為一個為freelancers搵工、接job嘅平台,我唔明白佢點解值咁貴。$158.87 買入, $166.78 沽出。現價 $211.36. 

必瘦站
收咗股息後,回報恢復正數。聽雲地話,先沽出。佢買必瘦站,低買高沽,回報超好。但有睇佢blog嘅都知,佢都認為現階段,市場有其他更好的選擇,佢自己已經先行沽出。所以我都趁反彈,走咗先。

鐵塔
買入後,一直有秩序地慢慢跌。唔排除有大戶會等大部份散戶死心後,才低位撈貨,令貨源歸邊。
不過,現價樓上,大量蟹貨。最多都係有波幅,冇升幅。
我決定止蝕離場。

友邦
價格始終在$79-$90浮動,賣出部份正股,換資金做期權實驗。

有贊
今日升穿$2.25, 未知高位有沒有支持。我跟谷友,先食糊,過聖誕。不過,佢只係沽出部份倉位,我本小,沽清。是次操作,持貨 3 個月,賺 $10157.34 , 回報高達29%. 
稍後回調,會再買入。

首程
停車場業務,穩賺。不過高管不時執位,會出售股份。股價短期受壓,但基本面不變。繼續觀察,候低再吸納。


總結:
現時持倉,既有新經濟股: TSLA, AMZN, FB, 騰訊,又有舊經濟股: 建行、友邦、港鐵、恒地、維他奶、Visa,還有盈富基金、香港電訊做定海神針。
暫時只會繼續月供股票,並運用期權,候低吸納優質股票。如果個別股票值博率高,高位回調顯著,而基本面向好,我會由另一個戶口,抽調資金,直接買貨。

知道有人質疑谷友的眼光,要求提供買賣記錄。

我覺得這做法,只顯示出自己的無知、無能。
如果自己有選股的眼光、估值的能力,根本無須抄功課。
選擇了抄功課,又因股價下跌、股市下挫,而質疑無私分享的谷友,好無謂。

我始終覺得,自己只是寫blog, 檢視自己的投資操作,嘗試改善投資回報。我不是持牌經紀,投資回報也不見得特別好,所以從來不會作出任何投資建議。
近日回報改善,主因係參考了谷友的建議,勇敢止蝕、做好資產配置,並投資美股、轉換賽道,又碰巧遇上股市回暖吧了。


如果我係那位谷友,老實講,我會已讀不回。
投資係個人決定,我賺我蝕,係我嘅事。賺咗,唔會請你食飯;蝕咗,唔會搵你借錢。
我買咗,你又買,最後沉船,你唔好話我知: 你自己冇用過腦,去做買賣決定。

8 comments:

  1. 投資係個人決定,我賺我蝕,係我嘅事。賺咗,唔會請你食飯;蝕咗,唔會搵你借錢。
    我買咗,你又買,最後沉船,你唔好話我知: 你自己冇用過腦,去做買賣決定。 <-- Totally agree.

    睇好唔代表賺硬,知的話一早發左啦仲駛日炒夜炒? 而且跟到隻股票都跟唔到操作,唔通一日做幾十單deal 要逐個post 出黎咩。落得場梗係有賺有蝕,賺左係自己跟得英明蝕左係人地跣你的話咁呢世都唔會識自己買...

    ReplyDelete
  2. 加油!你今個月成績不錯呀,繼續努力!喜歡期權操作嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你呀 :)
      你好叻呀,可以候低入美團
      以你審慎的投資態度,回報肯定會好好

      我並不特別喜歡期權,只是當學多一樣投資工具吧了
      期權易學難精,等我了解多少少,就會學第二樣
      日後想學: 債券、外滙、非住宅物業的投資法

      Delete
  3. 維他奶:真係好,很少人知道國內買一樽維他奶多少錢,零售價係三元,維他奶股價好不好,我不清楚,但肯定一件事情,在國內飲食業,佢有一定的江湖地位,當然同前排上市:農夫山泉,還有一大段距離,但作為自己友,仍長捧維他奶係不二之選組合!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你🤗
      好公司,不一定是好投資。
      我入貨價低,$27.15, 才能安心坐貨。
      農夫山泉,我唔識計股值。而且,上市時間短,沒有往績可尋,管理層質素,又是未知數。
      所以,無法比較。

      Delete
  4. It's very happy to know that Lucky & Bobby will have a new home after your
    utmost efforts to pursue.
    According to your above statements, it seems that you are now on the right track of investment, keep on. But a little thinking of mine to share:don't put too much of your assets on one stock.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup
      It's not an easy task to have them rehomed
      Hope they'll have a forever loving home thereafter

      No worries 😄
      None of my stocks will be more than 25% of my portfolio

      Delete