Friday, December 4, 2020

誰惡誰大誰正確?

又係租客Anne. (上文: 我咳,所有人唔准食煙)

凌晨1點半,佢整段千字文嚟。大意係韓國妹個friend,又食煙。

大佬呀!佢都識講:人哋出咗去單位外嘅走廊,仲出去玻璃門外面,先食煙。

攞晒彩啦,仲要趕盡殺絕?

呢個世界,你話晒事?




之前已經解釋過,我有我嘅限制,別人有別人的權利,你自然也可以有你的想法。

你唔同意,冇問題。

如果你認為自己有能力,改變到全世界,你可以試吓。


我以前同Anne一樣,我覺得係咁就係咁。

做訓導時,有我講,冇人講。教書時,"我講嘢,你收聲"。


但呢個世界唔係咁運作。人與人之間,往往唔係"你贏,我輸",而係要諗盡辦法,搵出共同利益,達致雙贏。你睇Snowflake點解咁勁,做二房東都咁多人buy?點解ROKU又升到癲?因為佢哋知道客戶嘅要求,又有足夠bargaining power, 搵唔同嘅供應商,提供一站式服務。

如果個個都聲大夾惡,乜都投訴,就可以隨心所欲,咁呢個世界都幾恐怖。


我以前信奉: 以理服人,總之道理喺我嗰邊,我一定力撐到底。

離婚前,東尼成日講: "你講嘅永遠有道理,我唔夠你講"。

係呀,我哋咁多年都冇鬧交。因為未開始傾,已經close file.

結果? 佢乜都唔講,有嘢想講,就搵Carol講。諗返轉頭,就算唔係Carol,都可以係任何人。揀Carol, 可能只因佢夠就手。


故事教訓我哋: 面對呢類自以為是嘅人,講道理,冇用。

最好做法: 陽奉陰違。然後,飛起佢,唔同佢玩。

佢可能到死,都未知點解自己會衰咗。


補習,得我講,咁學生不如自學? 

有唔識,先要嚟學。肯問,代表佢肯學。乜都唔問,通常因為唔知自己有咩唔明,仲大鑊。

所以我成日講: "有錯好正常,識晒駛鬼嚟補習?返去打機、瞓覺啦~"

"唔明就要問,你畀咗錢㗎。我教咗,你唔識,係我教得唔好。

你肯畀錢、畀時間、肯問問題,即係你肯學。你肯學,一定有進步。

教學相長,你問得好,我都學到嘢㗎"


講返呢單嘢。

Anne係好硬朗嘅女人,離婚、有個女。可能佢習慣一言堂,唔接受"no"做答案。

佢嘅投訴,我轉達咗畀韓國妹。佢個friend 都好合作,行遠咗先食煙。

Anne仍然唔滿意。我睇返控煙辦網頁,中英文版本唔同。中文講明: 公眾室內範圍唔可以食煙,但英文冇寫明"室內"。


管理員話走廊應該可以食煙;打去管理公司,佢哋話唔清楚可唔可以喺走廊食煙,因為走廊係開放式空間。

打去控煙辦,每次都轉咗去1823,聽5分鐘音樂後,就自動cut線。

現階段,我呢個業主,都冇咩可以做。

如果佢要投訴,隨便啦; 如果想搬走,佢又未完約; 如果想續租,就唔好喇。我唔鍾意凌晨畀人嘈醒,都唔想再收千字文。

4 comments:

  1. 師姐,睇完講吸煙個案,覺得妳態度正確,很多人碰到這些問題,都畏首畏尾,可能心態都是怕麻煩,唔知点處理!講開補習,每個學生資質都唔同,過程的教導方法很重要,作為學生見補習老師有佢講,無佢講,一般都唯有扮識,唯唯是諾,正對應標題,誰大誰惡雖正確,唉!再補充1823真係好廢,為了減輕資源成本,轉來轉去,又或者好多銀行服務熱線亦都係如此,把服務查詢服務,本未倒置,真係人都顛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀
      1823真係冇乜用
      根本冇人聽電話
      更加唔好話轉介去有關部門

      Delete
  2. To deal with such irrational tenant, I believe the way as you had mentioned, would be the best. Be patient at the moment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right
      Patience is the panacea especially when dealing with emotional and self-oriented guys

      Delete