Thursday, October 22, 2020

傻貓百萬倉:買入首程、有贊、TSM

Stock Value:
$1,122,153.78
Gain/ Lose:
$5,564.42

 

通常月頭先更新,睇返上個月嘅倉位,買入賣出價,做檢討、部署。

最近做法有些不同,寫低先。

因為入咗一個勁人谷,好多猛料 bloggers, 好勤力咁睇好多書、財務報表、上好多投資班。

佢哋嘅選股、估值、對股票的分析、對行業前景的了解,都令傻貓好似劉姥姥入大觀園咁,目瞪口呆、歎為觀止。

好後悔冇加倉建行,真係谷底大反彈。仲有好幾隻佢哋提過嘅股票,我資金不足,只有拍手掌嘅份兒。

抄咗,賺,當然開心。好似有贊,我唔似佢哋咁叻,可以$1.5左右入貨,高追咗,但升幅都唔錯。

首程

原來首程喺內地做停車場生意。本來係國企,但成功轉型。好似領展咁,不斷翻新舊物業,再加增值服務。機場等停車場,車主冇得揀,一定要畀錢用。

有贊

升幅已相當明顯,但電商為商家度身訂造嘅平台,黏性好高。已有實際盈利。我冇本事估高位,會逢低吸納。

TSM

芯片技術,佢第一。每日正現金流。會繼續逢低吸納,慢慢儲貨。

另外,仲有幾隻佢哋提嘅股票,我都留意緊。好股無限,資金有限。慢慢嚟啦。


不過,我都唔想淨抄功課。下星期開始,會上鍾記嘅投資課程。我好想知道,上完堂,自己對選股、估值、價值投資,會有咩得著。會唔會有機會,好似谷內嘅猛人咁勁。昨天從圖書館,借了5本投資書睇,有鍾記嘅書,仲有止凡、洪龍荃、林本利。想搵林森池嘅證券分析睇,不過圖書館冇。慢慢嚟啦。

下星期開學,我會認真做筆記,好好學習。未開學前,會乖乖睇書,寫讀後感,加深記憶。預習咗,有基本概念,到時上堂,應該會較易上手。


4 comments:

  1. 請問入谷有咩資格?係細圍吹水定大圍tg谷?謝謝分享

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry
      唔清楚有咩資格,因為我唔係搞手😅
      而且,投資決定,自己負責。
      大家純粹交流吓投資心得,亦多生活分享。

      Delete
  2. 成功在望,向著標竿直跑!前兩年,在圖書館借過林森池大師嘅書,但預約咗半年先借到!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 讀鍾Sir嘅實踐價值投資的真諦,見佢推薦林森池嘅證券分析書,所以搵搵。
      消化咗手上呢幾本後,借唔到,我都會買嚟睇。

      Delete